برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در بندر ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روز جمعه هفته جاری در ماهشهر خبر داد.

فرامرزکیانی‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: بحث سلامت، حفظ محیط زیست و توجه به هوای پاک در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در راستای اعتلای آن تلاش و برنامه‌ریزی کرد.

وی افزود: در همین راستا برگزاری همایش‌های پیاده روی و توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت‌های اصلی ما در استان خوزستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: سال گذشته به دلیل شرایط آب و هوایی نامناسب در خوزستان، آن گونه که انتظار می‌رفت نتوانستیم در بخش ورزش همگانی و برگزاری همایش‌های مختلف اقدامات خوبی را صورت دهیم.

کیانی‌زاده افزود: امسال با تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به بحث ورزش‌های همگانی، برنامه‌های خوبی برای شهروندان خوزستانی در نظر گرفته‌ایم.

این مسئول عنوان کرد: برگزاری همایش‌های پیاده روی، دوچرخه سواری و ورزش‌های پارکی در سراسر استان خوزستان از دیگر برنامه‌هایی‌ست که در نیمه دوم سال در تقویم اداره کل ورزش و جوانان استان جای گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اشاره کرد: در ۶ ماه نخست سال به دلیل شرایط خاص آب و هوایی در خوزستان نمی‌توانیم مانند سایر استان‌ها مسابقات و برنامه‌های ورزشی برگزار کنیم، به همین دلیل در برگزاری رقابت‌های مختلف از برخی شهرستان‌های شمالی و مطرح کشور عقب هستیم.

کیانی‌زاده اضافه کرد: به همین منظور اغلب برنامه‌های ورزشی اداره ورزش و جوانان استان در نیمه دوم سال و در فصل سرد سال برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: به همین منظور، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در روز جمعه هفته جاری با حضور اقشار مختلف مردم و با شعار «استان پاک، هوای پاک» در شهرستان ماهشهر برگزار می‌شود که قطعا در ایجاد شور و نشاط بین مردم تاثیر خوبی دارد.

وی بیان کرد: همایش پیاده روی خانوادگی در ماهشهر به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و انتظار می‌رود با توجه به جوایز نفیسی که برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده استقبال خوبی از آن صورت گیرد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.