روسای جدید اداره زندانهای شهرستان شوشتر و ماهشهر معرفی شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: طی احکامی از سوی پوستچی مدیر کل زندانهای خوزستان، محمود عباسی اصل و خسرو هاشم پور به ترتیب به عنوان روسای زندان های ماهشهر و شوشتر منصوب شدند.
طی احکامی از سوی پوستچی مدیر کل زندانهای خوزستان، محمود عباسی اصل و خسرو هاشم پور به ترتیب به عنوان روسای زندان های ماهشهر و شوشتر منصوب شدند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای خوزستان، پیرو این انتصاب آیین  های جداگانه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید  اداره زندانهای  شهرستان های ماهشهر و شوشتر  نیز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل زندان های استان ، جمعی از مسئولین ستادی و مسیولین محلی در محل زندانهای این شهرستانها برگزار شد.
بنابر این گزارش، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل زندان های خوزستان در این آیین با بیان اینکه هم افزایی اجتماعی لازمه ی تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی است گفت: نظام زندانبانی عهده دار اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه اصلاحی و تربیتی و تامینی و حمایتی است که احصاء آن در حوزه بیش از چندین وزارت خانه و سازمان کشوری است.
عبدالکریم چهارمحالی با اشاره به برنامه ریزی ها و اقدامات شاخص تحول محور مدیر کل زندانهای استان در ابعاد مختلف خاصه بهبود وضعیت عمرانی، توسعه و بهسازی و نوسازی زندان ها گفت: به واسطه تسری این نوع دیدگاه مدیریتی در زندانهای استان، امروز  چهره زندانها متفاوت از گذشته است.
این مقام مسئول در زندانهای خوزستان به رویکرد جوان گرایی در زندان های استان هم اشاره کرد و گفت: با تدبیر مدیر کل زندان های استان و استفاده از خرد جمعی امروز شاهد به کار گیری نیروهای جوان، بومی و خوش فکر و متعهد در راس مسئولیت های زندان های استان هستیم، نیروهایی که از متن کار شناسایی شده اند و افق روشنی را برای توسعه قضایی در حوزه زندانبانی اسلامی و اصلاح و تربیت مجرمین پدیدار ساخته است.
وی در خاتمه از مسئولین محلی خواست تا بسته به ظرفیتهای محلی کمک و هم افزایی لازم را برای ارتقاء توان نظام زندانبانی معمول نمایند چرا که زندان واقعیت جامعه و زندانی نیز معلول آسیب های اجتماعی است و اصلاح این آسیب ها نیز در گرو همکاری و هم افزایی همه ی مسئولین است.
گفتنی است در آیین معارفه رییس زندان ماهشهر حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه شهرستان با تقدیر از اقدامات انجام شده در زندان، هم کاری مسئولین را برای بهبود مستمر وضعیت زندان و تقویت انجمن حمایت زندانیان را لازمه ای برای کاهش آسیبهای ناشی از مجهزات زندان برشمرد.
ممبینی رییس دادگستری ماهشهر هم با بیان اینکه کاهش جمعیت کیفری یک اولویت مهم در نظام قضایی است، بر ضرورت مراقبتهای بعد از خروج لازم برای کاهش نرخ عود مجدد بزه در افراد آزاد شده از زندان  تاکید کرد.
همچنین در آیین معارفه رییس جدید زندان شوشتر هم پور سلیمی  دادستان عمومی و انقلاب شوشتر با بیان اینکه رسالت زندانبانی در اصلاح جمعیت کیفری بسیار خطیر است افزود: پرسنل زندانها با تعهد و سلامت کار در تلاشند تا اصل تامین امنیت که محصول کار زندانها در عرصه نگهداری مجرمین است محقق شود.
سلیمانی رییس دادگستری گتوند هم گفت: سازمان زندانها بسیار بیش از ظرفیت و امکاناتش به جامعه خدمت میکند.
وی افزود: زندانی محصول آسیبهای جامعه است اما در بحث هم افزاییها شاهد همکاری موثر همه نهادها با زندان نیستیم و لازم است همه مسئولین تلاش کنند تا زندان در عرصه اصلاح مجرمین همواره سیر تعالی و توفیق را طی کند.
گفتنی است در این آیینها ضمن تشکر از خدمات احمد خوش اندام، محمود عباسی اصل بعنوان رییس زندان جدید ماهشهر معرفی شد.
همچنین ضمن تشکر از خدمات ۵ ساله محمود عباسی در دوره تصدی مسئولیت زندان شوشهر، خسرو هاشم پور بعنوان رئیس جدید این زندان معرفی شد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.