دیدار شهردار بندر ماهشهر با هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: غلامحسین کمایی شهردار بندرماهشهر به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهرداری با حضور در ساختمان شورا با هیئت رئیسه جدید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر، در این دیدار غلامحسین کمایی کمایی انتخاب آقایان مهندس مجاهد نظارات و آقای ناصر فیصلی زاده را بعنوان ریاست و نائب رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر تبریک گفت و از زحمات صادقانه و تلاش مجدانه آقایان قدرت اله  سلطانی و حاج نعمت الله قنواتی رئیس و نایب رئیس دوره قبل شورای اسلامی شهر ماهشهر صمیمانه تشکر و قدردانی کردند..

در ادامه این دیدار، مجاهد نظارات رئیس جدید شورای اسلامی شهر ضمن قدردانی از زحمات هیئت رئیسه دوره قبل اظهار داشت: از حسن اعتماد اعضای محترم شورا که موجب انتخاب اینجانب گردید تشکر و  قدردانی می نمایم و حقیقتا این بار مسئولیت بنده را دو چندان خواهد نمود و امیدوارم با دیگر اعضای توانمند شورا بتنوانیم با پیگیری و رصد مشکلات شهر در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و ارائه خدماتی در خور شان شهروندان عزیز ماهشهر تلاش نمائیم.

نظارات در ادامه؛ شوراهای اسلامی شهر را پارلمان های محلی خواند که می توانند با تعامل، همدلی و هم افزایی در پیشبرد اهداف و خدمت گزاری به مردم پیشتاز باشند.

e7891b0e-18fc-433a-86ae-66f7a2af2d6f_20150907_144003

 

در ادامه فیصلی زاده نائب رئیس شورا عنوان داشت: از اینکه با رای دوستان بعنوان نایب رئیس شورا انتخاب شدم بسیار خرسندم و تمام تلاش خود را در جهت آبادانی شهر به کار خواهم بست و قطعاً تمام تلاش خو را برای رسیدن به ایده آل ها خواهم کرد.

در ادامه؛ حاج نعمت الله قنواتی نایب رئیس دوره قبل شورا اظهار داشت: شاید اختلاف نظر و اختلاف سلیقه همواره چاشنی کار شورا بوده است ولی شورا و شهرداری دو بازوی توانمند یکدیگر می باشند که اگر آن طوریکه باید در کنار هم قرار گیرند، قطعاً می توانند خدمات بزرگی به شهروندان ارائه دهند.

ایشان توجه به مشکلات شهروندان را از اولویت های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر برشمرد و نظارت بیشتر شهرداری بندر ماهشهر در اجرای پروژه های در دست اقدام را خواستار شد.

در ادامه این دیدار سایر اعضای شورای اسلامی شهر به مواردی اشاره و رهنمودهایی را ایراد نمودند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.