بیش از ۹۰ درصد جمعیت خوزستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت:بیش از ۹۰ درصد جمعیت این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.
علیرضا مختاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، با بیان طرح های در دست اجرای شرکت گاز در استان خوزستان، افزود: همزمان با هفته دولت، پروژه های گازرسانی با اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی یا بهره برداری شد.
وی با بیان اینکه گازرسانی در ۴۰۰ کیلومتر در استان خوزستان آغاز شده است، افزود:تنها دو شهر اندیکا و بخش سردشت و شهیون دزفول از نعمت گاز برخوردار نیست که گازرسانی به بخش سردشت دزفول آغاز شده و پس از اتمام این پروژه، گازرسانی به بخش شهیون دزفول نیز اجرا می شود.
مختاری همچنین با تبیین پروژه های در دست اجرا در شهرستان دزفول گفت:دو پیمانکار در این شهرستان مشغول فعالیت هستند که گازرسانی در سطح ۱۱٫۴ کیلومتر و ۱۴٫۶ کیلومتر با یک هزار و ۱۵۰ انشعاب در مناطق شهری و روستایی دزفول بزودی به مرحله بهره برداری می رسد.
معاون مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان افزود:تا پایان امسال ۲۵ کیلومتر شبکه گازرسانی دیگر در شهرستان دزفول انجام می شود.
وی از شهرستان دزفول به عنوان شهرستان های سبز استان خوزستان در حوزه گازرسانی یاد کرد و گفت:بیش از ۹۵ درصد شهرستان دزفول از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

منبع: ایرنا/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.