عوامل تیراندازی روز عید فطر در ماهشهر دستگیر شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از دستگیری عوامل حادثه تیراندازی روز عید فطر در این شهرستان خبر داد.

علیرضا آقاجری در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: روز عید فطر عده‌ای فرصت‌طلب در خیابان سعیدی ماهشهر اقدام به تیراندازی و اخلال در نظم و امنیت این شهر کردند.

وی خاطرنشان کرد: با درایت و اقدام به موقع پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی شهرستان بندر ماهشهر، هشت نفر در این ارتباط دستگیر و روانه زندان شده و سه قبضه سلاح شکاری نیز کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد: اغلب این افراد دستگیرشده سابقه شرارت داشته و درصدد تبعید آنها به مناطق دوردست هستیم.

آقاجری در ادامه از تشدید مجازات تیراندازی در سطح شهر خبر داد و متذکر شد: در صورت تیراندازی در سطح شهر با اسلحه مجوزدار، علاوه بر صدور حکم زندان برای فرد خاطی، مجوز اسلحه وی نیز ابطال خواهد شد.

وی اذعان کرد: دستگاه قضایی شهرستان بندر ماهشهر در رابطه با تأمین امنیت و برخورد با اخلال‌گران در نظم عمومی هیچگونه کوتاهی و اغماضی نخواهد کرد و با مخلان امنیت قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر در پایان گفت: شهروندان نیز در این راستا باید نقش خود را به خوبی ایفا کرده و در تأمین امنیت منطقه با نهادها و دستگاه‌های ذیربط همکاری کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • باسلام کاش می شودیه فکریم بابت تیراندازیهای که معمولاهرشب توحاشیه خورصورت میگیره بکنندولله امنیت نداریم