شهرداربندرماهشهر: باید دیگران را به رعایت مقررات رانندگی ترغیب کنیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهربندرماهشهردر پی مصوبات شورای ترافیک شهرستان ،شهرداری نسبت به خریداری تابلوهای علائم راهنمایی و هشداردهنده و نصب آن در معابر سطح شهر اقدام نموده است.

غلامحسین کمایی گفت: شهرداری بندرماهشهر در جهت ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی و نیز ایمن سازی معابر سطح شهر از ابتدای سال تاکنون با نظارت پلیس راهور نسبت به نصب ۵۰عدد تابلوی علائم راهنمایی و رانندگی اقدام نموده است.

وی  تعویض سرعت گیرهای بلوارآیت الله  طالقانی ، دو طرفه نمودن جاده مجیدیه ، خط کشی ترافیکی معابر و اصلاح هندسی بلوار مقابل شورای اسلامی شهرو بررسی و رفع نقاط  حادثه خیز با هماننگی کارشناسان پلیس راهور را از دیگر اقدامات شهرداری در ۴ ماه گذشته برشمرد .

شهردار بندرماهشهربا اشاره به باسازی و راه اندازی ۵ دستگاه اتوبوس واستفاده آنها در چرخه حمل و نقل درون شهری گفت : حمل و نقل و جابه جایی از جنبه‌های اصلی حیات شهری است و ساماندهی حمل و نقل از نیازهای اولیه هر شهر سالم و خوب به شمار می‌آید.

وی افزود : یکی از موضوعاتی که باید برای اعتلای فرهنگ ترافیک مورد توجه قرا گیرد این است که همه ما باید بمنزله پلیس خود رفتار کنیم . یعنی اینکه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم و دیگران را نیز به رعایت این گونه مقررات ترغیب نماییم .

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.