شهرداربندرماهشهر: احداث پارک های محله ای یکی ازاولویت های اصلی شهرداری است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مهندس کمایی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری بندرماهشهرتوسعه کمی و کیفی فضای سبز شهری است، افزود: با توسعه فضای سبزشهری و ایجاد پارک های محله ای امکان برخورداری بیشتر شهروندان از فضای سبز فراهم و کمبود فضای سبز شهری جبران می‌شود.
شهردار بندرماهشهر معتقد است: این رویکرد بیشتر مربوط به محلاتی است که فاقد فضای سبز هستند یا کمبود فضای سبز دارند.
به گفته کمایی ایجاد فضای سبز و احداث پارک‌های محله‌ای باید یکی از اولویت‌های کاری باشد که در این خصوص هریک از مدیران مناطق با هماهنگی مدیریت فضای سبزشهرداری باید مطابق برنامه تعیین شده، با احداث چند پارک محله ای در منطقه تحت مدیریت خود رفاه و آسایش شهروندان را فراهم آورند.
وی به نقش پارک‌های محله‌ای در پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اشاره کرد و ادامه داد: مبنای ایجاد و توسعه پارک‌های محله‌ای تحقق نیاز تفریحی شهروندان است.
کمایی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در برخی از مناطق شهر پارک‌های محله‌ای در دست احداث و تکمیل  است، ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های مردم در اداره این پارک‌های محله‌ای که اصالت وجودی آنها نگهداری توسط خود مردم است بتوانیم شادابی و نشاط خاصی را به محلات ببخشیم.
به گفته شهرداربندرماهشهر، این پارک‌ها باید بر اساس بافت فرهنگی، مسائل اقتصادی، نوع شهرسازی و مسائل تراکم‌های مسکونی شهر در مناطق مختلف شهری ایجاد شوند تا بهترین تاثیر را بر روی زندگی شهروندی داشته باشند.
مهندس کمایی با اشاره باینکه تعداد زیادی از پارکهای محله ای به مجموعه بازی کودکان وست ورزشی مجهز شده اند تاکید کرد :در تلاش هستیم سایر پارک های محله ای که مساحت وفضای موجود آنها اجازه میدهد به مجموعه بازی کودکان وست ورزشی مجهز شودایشان همچنین افزود: سعی شده که جهت جهت رفاه حال بیشتر کاریران این پارکها با توجه به شرایط محیطی نسبت به تجهیز آنها به سرویس های بهداشتی نیز اقدام گردد .
شهرداربندرماهشهربیان داشت تاکنون تعداد ۳۳ پارک محله ای با مساحت ۸۰ هزار مترمربع در سطح شهر وشهرکها احداث گردیده که مورد استفاده شهروندان عزیز قرار می گیرد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.