فرماندار: کمک‌های صنعت پتروشیمی به ماهشهر به ۱۵۰ میلیارد ریال رسید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار بندر ماهشهر گفت: کمک‌های صنعت به شهرستان بندر ماهشهر امسال به ۱۵۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، منصور قمر در آیین اهدای ۴۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به مراکز نظامی و انتظامی این شهرستان، اظهار کرد: خوشبختانه دیدگاه و نگاه صنعت به شهرستان دستخوش تغییر و تحول شده و کمک‌های این بخش به شهرستان افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

وی افزود: سال گذشته میزان کمک‌های صنعت به شهرستان از ۳۰ میلیارد ریال به ۱۲۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد و امسال نیز این مبلغ به ۱۵۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر متذکر شد: این مسئله نشان می‌دهد که صنعت در کنار شهرستان است و برای توسعه و پیشرفت منطقه دوشادوش مدیریت شهرستان گام برمی‌دارد.

قمر در ادامه گفت: امروز نیز شاهد نمونه‌ای از همکاری و همراهی صنعت با مدیریت شهرستان هستیم، اقدامی که نقش بسزایی در ارتقای امنیت منطقه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز کمک‌های صنعت به شهرستان دارای اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی دقیق شده و بر همین اساس به زودی شاهد توسعه روزافزون این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: امید است با این همدلی و همراهی که بین مدیریت شهرستان و صنعت به وجود آمده مشکلات موجود مرتفع و شهرستان بندر ماهشهر به انچه که در خور شأن آن است دست پیدا کند.

به گزارش عصر جنوب؛ سال گذشته با تلاش فرماندار و همکاری مدیران صنایع، میزان کمک‌های صنعت به شهرستان از ۳۰ میلیارد ریال به ۱۲۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده بود و امسال با افزایش  ۳۰ درصدی به ۱۵۰ میلیار ریال افزایش یافته است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.