افزایش ۴۰۰ درصدی کشف مواد مخدر در بندر ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از افزایش ۳۹۰ درصدی کشف انواع مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

سرهنگ جلیل زبیدی اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و دیگر ماموران انتظامی شهرستان، در این مدت ۱۲ کیلو و ۲۶۳ گرم انواع مواد مخدر کشف شد که در این ارتباط ۱۰۰ نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی افزود: با شناسایی قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر که در این منطقه اقدام به توزیع مواد مخدر می کردند نیروهای انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در چندین عملیات پلیسی اقدام به دستگیری افراد و پاکسازی منطقه نمودند.

سرهنگ زبیدی با تقدیر از زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی شهرستان و شهروندانی که در این راستا با پلیس همکاری و تعامل دارند خاطرنشان کرد: هنجارشکنان بدانند که این فرماندهی به صورت قاطع و در سایه قانون به شدت با آنان برخورد کرده و منطقه را برای آنان ناامن خواهد کرد.

در خرداد ماه امسال در عملیات نیروهای پلیس این شهرستان، دو کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر حشیش از یک باند دو نفره تهیه و توزیع این ماده کشف شد و همچنین یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر روان گردان منهدم و سه کیلو و ۲۵۱ گرم شیشه از متهمان کشف شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.