روابط عمومی شهرداری بندر ماهشهر: مجمع روابط عمومی های شهرستان تشکیل می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر با عنوان این خبر گفت:

حضور و وجود روابط عمومی در حیات اجتماعی ما بیانگر نیاز جامعه به نهادی برای تنظیم تعامل سازمانها با مردم و ارائه ی خدمات خاصی به آنان است.
اعتبار و بقای روابط عمومی به نوع تصمیم ها و چگونگی اقدامات برای تامین نیازهای مردم و سازمان ها بستگی دارد و چنانچه این خدمات و فعالیت ها، هم به لحاظ کمی و هم کیفی از سوی جامعه مورد پذیرش واقع نشود، ناخشنودی عمومی، مجالی برای حفظ و اعتبار و بقای روابط عمومی نخواهد گذاشت، اینها و ده ها واقعیت دیگر روابط عمومی ها را تبلور و جلوه گاه فعالیت های کاملا جدید نموده است که تحقق این جلوه ها و تبلورها جز با آموزش هدفمند و هوشمندانه میسر نیست.
جامعه پر رویداد امروز کشور و تحولات اجتماعی موجود، چنانچه بر روابط عمومی ها و نوع فعالیت و رویکر آنان موثر افتاده است که به جرات می توان به ایفای نقش مهم روابط عمومی ها در جامعه کنونی پی برد. البته فعالیت هایی که بدون توجه به نیاز اطلاعاتی مخاطب و بی اعتنا به سئوال های متعددی که در جستجوی پاسخ هستند صورت می گیرد، نه تنها به تنویر افکار عمومی کمک نمی کنند، بلکه سئوالهای جدید بر سئوال های قبلی می افزایند و فعالیت ما ، زمینه را برای دیگران یعنی رقبا و مخالفین صنفی و سیاسی  فراهم می نماید تا پاسخ دلخواه خود را بر اذهان تشنه بنشاند و راه را بر فعالیت ارتباطی کم رمق ما ببندد.
احمد قنواتیان بیان داشت: در شهرداری با توجه به رویکرد جدید خود به عنوان یک موسسه خدماتی و فرهنگی اجتماعی، تاثیر فعالیت های روابط عمومی و نوع ارتباطشان با سایر ادارات از اهمیت بالاتری نسبت به گذشته برخوردار شده است. وی گفت: امروز بر کسی پوشیده نیست که روابط عمومی شهرداری بندر ماهشهر یکی از روابط عمومی های فعال در انجام فعالیت های فرهنگی و مراسمات در سطح شهر است و امیدوارم با نظرات موثر و ارزشمند و نگاه عمیقی که اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار محترم به مسائل فرهنگی دارند بتوانیم در آینده با همدلی و تعامل با سایر دستگاه ها فرهنگی و اجتماعی سطح شهر گامهای موثرتری برداریم. وی ابراز امیدواری کرد با تشکیل مجمع روابط عمومی های شهرستان بندر ماهشهر، مدیران روابط عمومی ادارات و سازمان و شرکت ها بتوانند با برنامه ریزی و با تعامل و هماهنگی های بیشتر جهت ارتقای فعالیت های مرتبط با وظایف خود کوشش نمایند.
مدیر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر با بیان این موضوع که یکی از اهداف مهم روابط عمومی این شهرداری، تحقق  اهداف سازمانی است گفت: روابط عمومی شهرداری بندر ماهشهر تمامی سعی و تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا به نحوی شایسته در راستای اهداف از پیش تعریف شده عمل نماید و پاسخگوی نیاز شهروندان باشد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.