ریزش بخشی از خیابان طالقانی ماهشهر/ معاون شهردار: آبفا اهتمام بیشتری نسبت به خدمت‌رسانی داشته باشد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون عمرانی شهردار بندر ماهشهر گفت: آبفای ماهشهر اهتمام بیشتری نسبت به خدمت‌رسانی به شهروندان داشته باشد.
علی جهان‌آرا اظهار کرد: روز گذشته قسمتی از آسفالت خیابان آیت‌الله طالقانی ریزش کرد که علت آن شکستگی خط فاضلاب و نفوذ به زیرساخت‌ این خیابان اعلام شد.

وی افزود: از روز گذشته دستگاه‌های عمرانی و زیرسازی برای ترمیم آسفالت به محل اعزام شدند اما با وجود اینکه مشکل پیش آمده مربوط به اداره آب و فاضلاب تماس‌های مکرر با مدیران این اداره بی‌نتیجه بوده و هیچ‌یک در محل حضور پیدا نکردند و به همبن دلیل کار به کندی صورت می‌گیرد.

معاون عمرانی شهردار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: جا دارد از مسئولان اداره مخابرات که بلافاصله در محل حضور پیدا کردند و همچنین از فرماندار شهرستان بندر ماهشهر و معاون وی تشکر و قدرانی کنم.

۱۳۹۴۰۴۰۴۰۰۰۱۰۹_PhotoL

جهان‌آرا متذکر شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید در چنین مواقع و شرایطی در اسرع وقت در محل حضور پیدا کنند تا در خدمت‌رسانی به شهروندان خللی وارد نشود.

وی در ادامه با بیان اینکه کار ترمیم آسفالت خیابان طالقانی ماهشهر در حال انجام است، اظهار کرد: عملیات ترمیم نقطه حادثه دیده هرچند به کندی اما در حال انجام است و امیدواریم هرچه سریع‌تر این عملیات به پایان برسد.

معاون عمرانی شهردار ماهشهر در پایان یادآور شد: حادثه ریزش آسفالت خیابان آیت‌الله طالقانی خوشبختانه هیچگونه خسارت جانی و مالی برای شهروندان در پی نداشت.

فارس/

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.