پیام تبریک شهردار بندر ماهشهر به مناسبت هفته قوه قضائیه

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: هفتم تیر ماه یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردانی چون شهید مظلوم دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی است که خالصانه سعی و تلاش خود را در جهت اعتلای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به کار بستند و پاداشی جز رسیدن به فیض شهادت در راه معبود برای ایشان ارزشمند نبود.
شهید والامقام آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش با نثار خون پاک خویش،  اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادتشان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.
فرا رسیدن هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم تا سعی و تلاش خدمتگذاران بی ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص نهاد قوه قضائیه را پاس بداریم.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و تقدیر و تشکر از سعی و تلاش کارکنان خدوم قوه قضائیه، به ویژه دادستان محترم و ریاست محترم دادگستری شهرستان بندر ماهشهر و همکارات پر تلاششان، توفیق تداوم خدمت این تلاشگران عدالت گستر به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه باریتعالی مسئلت می نمایم.
غلامحسین کمایی
شهردار بندر ماهشهر

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.