انتخابات نظام پرستاری بندرماهشهر برگزار شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در راستای اهداف سازمان نظام پرستاری که عبارت است از تلاش و کوشش در جهت اصلاح، رشد و تعالی حرفه پرستاری و همچنین حفظ حقوق پرستاران و مردم در قبال خدمات پرستاری و حمایت از حقوق مادی، معنوی و حرفه ای، تلاش و جدیت در جهت اجرای موازین و ارزش های اسلامی، اجرای صحیح و دقیق مقررات و اخلاق امور پزشکی در بخش پرستاری، به استناد ماده ۲۰ قانون سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخابات هیأت مدیره های نظام پرستاری شهرستان ها و اعضای شورای عالی سازمان نظام پرستاری به عهده هیأت اجرائی انتخابات می باشد که ترکیب ، نحه تشکیل، نحوه کار آنها، کیفیت و نحوه برگزاری انتخابات مربوطه طبق آئین نامه ای است که توسط شورای عالی سازمان نظام پرستاری تهیه و به تصویب وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رسیده است.

مدیر ارشد اجرای این انتخابات در بندرماهشهر توسط دکتر علیرضا قدری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر برگزار شد که دارای ۲۱ نفر کاندید در رده های مختلف پرستاری، بهیار، هوشبری، اتاق عمل و فوریتهای پزشکی می باشد و از میان آنها ۶ پرستار، ۲ بهیار و ۱ نفر فوریتهای پزشکی انتخاب شدند. برگزاری این انتخابات، هر چهار سال یکبار در سراسر کشور انجام می شود و از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب می باشد. در اجرای انتخابات که با دقت و رعایت کامل نکات امنیتی و بدون هیچگونه تخلفی توسط هیأت نظارت و اجرائی کاملاً کنترل شد ۳ صندوق مورد استفاده قرار گرفت.

یک صندوق ثابت در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندرماهشهر و یک صندوق بصورت سیار به شهرستان هندیجان، بیمارستان تأمین اجتماعی امام موسی کاظم (ع) بندرماهشهر ارسال شد ، صندوق سیار دیگر به بیمارستان راه زینب (س) بندرامام خمینی (ره) و بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرک بعثت اختصاص یافت و درمانگاههای سطح شهرستان با مراجعه به صندوق ثابت که از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب در بیمارستان معرفی مستقر بود آرای خود را در صندوق ها انداختند.

در پایان زمان رأی گیری و با شمارش آراء و اعلام نتیجه نهایی که ۳۰ خرداد می باشد و تا ۳ روز بعد کاندیدها می تواننن اعتراض خود را اعلام و جهت بررسی، اقدامات لازم صورت گیرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.