معدوم‌سازی ۲۸۰۰ کیلوگرم کره گیاهی در بندر ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان از معدوم‌سازی ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم کره گیاهی توقیفی در شهرستان ماهشهر خبر داد.

مرتضی جعفری از معدوم‌سازی ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم کره گیاهی توقیفی در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این محموله حاوی ۱۱۲ بسته ۲۵ کیلویی کره گیاهی توقیفی متعلق به یکی از شرکت‌های واقع در بندر ماهشهر بود که به دلیل اتمام تاریخ انقضاء در محل شرکت توقیف شده بود.

وی در ادامه افزود: این ماده غذایی پس از کسب مجوزهای قضایی در مسیر معدوم‌سازی قرار گرفت.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از دیگر اقدامات صورت گرفته در این معاونت گفت: معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان کارگاه آموزشی ارزیابی فارماکوپه بیمارستان‌ها را برگزار کرد.

جعفری در همین خصوص اضافه کرد: استاندارد تدوین فرمولری اصول و روش‌های ارزیابی هزینه دارو برای افزودن به فهرست دارویی، پایش و بروزرسانی فرمولری و اصول مدیریت فرمولری برای حاضران در کارگاه برگزارشده توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان آموزش داده شد.

وی در پایان بیان کرد: کارگاه یادشده با حضور مسئولان و کارشناسان امور دارویی معاونت غذا و دارو بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.