آتش سوزی گسترده در سایت صنعتی ماهشهر پس از ۷ ساعت مهار شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندر ماهشهر از مهار آتش‌سوزی انبار بزرگ چوب در سایت صنعتی این شهرستان خبر داد.

بهروز محسنی گفت: شب گذشته در پی وقوع آتش‌سوزی در انبار بزرگ چوب واقع در سایت صنعتی این شهرستان، مأموران چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه گروه نجات و امداد و خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی و چهار تانکر آب بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه به محل اعزام شدند.

وی افزود: به علت شدت آتش‌سوزی و مجاورت این انبار با سوله گندم و تعدادی کارگاه در سایت صنعتی، مأموران آتش‌نشانی که هنوز نتوانسته بودند روزه خود را افطار کنند، فداکارانه وارد عمل شده و از سرایت آتش به کارگاه‌های مجاور جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندر ماهشهر اضافه کرد: این آتش‌سوزی با تلاش بی‌وقفه و همه جانبه مأموران شجاع و فداکار آتش‌نشانی پس از هفت ساعت با لکه‌گیری و ایمن‌سازی‌های لازم به طور کامل مهار شد.

محسنی با بیان اینکه این حادثه هیچگونه تلفات جانی در بر نداشته است، تبیین کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی دردست بررسی است و پس از مشخص شدن علت، اطلاع‌رسانی لازم در این ارتباط صورت خواهد گرفت.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندر ماهشهر در پایان تأکید کرد: جا دارد از همکاری آتش‌نشانی‌های سازمان منطقه ویژه و شهرداری چمران در مهار این آتش‌سوزی مهیب تشکر و قدردانی کنم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.