توسعه شهرستان ماهشهر مستلزم تشکیل «اتاق فکر» است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: امام جمعه شهر چمران ماهشهر گفت: باید در شهرستان بندر ماهشهر «اتاق فکری» متشکل از مدیران و مسئولان و افراد نخبه و جوانان برای توسعه تشکیل شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و لازم است خود را برای بهره‌گیری لازم از این ماه پرخیر و برکت کاملاً آماده کنیم.

وی ادامه داد: معنویت این ماه مبارک امسال باید در ادارات جلوه بیشتری داشته باشد و مسئولان و مدیران دستگاه‌ها باید تلاش کنند این معنویت پررنگ‌تر از سال‌های گذشته شود.

امام جمعه شهر چمران در ادامه، پیشرفت و توسعه شهرستان بندر ماهشهر را مستلزم ایجاد یک اتاق فکر دانست و تصریح کرد: باید برای توسعه همه جانبه و پیشرفت و تعالی این شهرستان، اتاق فکر تشکیل و از فکر و اندیشه جوانان و افراد نخبه بهره‌گیری و استفاده شود.

هاشمی متذکر شد: با تشکیل این اتاق فکر و هم‌اندیشی و همدلی مسئولان می‌توان مشکلات موجود را یکی پس از دیگری برطرف و در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان گام‌های بلندی برداشت.

وی به وجود زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای رفع مشکلات منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود امکانات و زیرساخت‌های کم‌نظیری که در شهرستان موجود است به راحتی می‌توان بر معضلات فائق آمد اما تحقق این مسئله نیازمند همدلی و هم‌فکری تمام مسئولان و نهادها و دستگاه‌ها است.

امام جمعه شهر چمران یادآور شد: علاوه بر وجود صنایع متعدد پتروشیمی، با توسعه، حمایت و بهره‌گیری از بخش کشاورزی، شیلات و صنایع پایین‌دستی و تولیدی به راحتی می‌توان گام‌های بسیار محکمی در راه تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال منطقه برداشت.

هاشمی، ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی را از راهکارهای مؤثر در پیشرفت اقتصادی و رفع معضل بیکاری دانست و گفت: وجود صنایع مادر در منطقه باعث شده زمینه احداث و ایجاد صنایع پایین دستی که اشتغال‌زایی و سودآوری فراوانی دارد در شهرستان به خوبی وجود داشته باشد.

وی در پایان تأکید کرد: همه مسئولان باید دست در دست یکدیگر داده و با همدلی و هم‌فکری در راستای پیشرفت و توسعه و رفع مشکلات شهرستان گام بردارند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.