۸٫۹ میلیارد ریال به توسعه بیمارستان ماهشهر اختصاص یافت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار به منظور اجرای طرح توسعه بخش اورژانس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی شهرستان بندر ماهشهر اختصاص داد.

علیرضا قدری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر روز یکشنبه گفت: به منظور رفاه حال شهروندان و خدمت رسانی به آنان، طرح توسعه پذیرش بخش اورژانس تنها بیمارستان دولتی این شهرستان اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در طرح توسعه بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر ظرفیت پذیرش بستری بیماران در بخش اورژانس از ۱۰ تخت به بیش از ۲۰تخت افزایش می یابد.

وی اظهار داشت: بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر تنها بیمارستان دولتی موجود در این شهرستان است که بندر ماهشهر و توابع را پوشش خدماتی می دهد و باتوجه به آمار بالای مراجعات به بخش اورژانس و وجود موارد اورژانسی فراوان در بیمارستان، ضرورت ایجاب می کند که اورژانس این بیمارستان توسعه یابد.

رییس شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: نقشه اورژانس جدید با توجه به تازه ترین استانداردها و ظرفیت های اقلیمی منطقه طراحی شده و بزودی اجرایی می شود.

وی ایجاد فضای مناسب برای بیماران بستری، رسیدگی بهتر و سریع تر پرسنل در خدمت به مراجعان، افزایش رضایت مراجعه کنندگان و پاسخگو شدن بخش ها در خصوص کمبودها را از دستاوردهای اجرای کامل این طرح بیان کرد.

قدری گفت: با اجرای عملیاتی طرح توسعه بخش اورژانس بیمارستان، پیش بینی می شود که این طرح تا پایان سال جاری بهره برداری شود.

بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ۱۵۰ تخت ثابت که در سال ۱۳۸۲ از سوی حاج ابراهیم معرفی ساخته شده و جایگزین بیمارستان شهداء ماهشهر می شود.

این بیمارستان ابتدا به عنوان زایشگاه اهدا شد و سپس به بیمارستان کامل تغییر کاربری یافت.

این بیمارستان دارای بخش های داخلی، جراحی عمومی، جراحی زنان و زایمان، کودکان، ارتوپدی ، چشم پزشکی ، ارولوژی، سی سی یو و دیگر واحدهای پاراکلینیکی و درمانگاهی می باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.