پینگ پنگ بازان بندر ماهشهر حماسه ای تاریخی آفریدند + تصاویر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در ادامه جشنواره یادواره مرحوم سید نوید حجازی ۲۲ تیم باشگاهی کارکنان در رشته پینگ پنگ شرکت کردند و برگ زرینی دیگر را به کارنامه هیئت پینگ پنگ ماهشهر و خانواده ورزش این شهرستان افزودند.

به گزارش روابط عمومی هیئت پینگ پنگ ماهشهر عصر دیروز در یک روز به یاد ماندنی پینگ پنگ بازان شهرستان بندر ماهشهر حماسه ای تاریخی را رقم زدند و به مناسبت یاد و خاطره مرحوم سید نوید حجازی با ۲۲ تیم در این مسابقات حضور یافتند.

بی شک حضور بیش از ۱۴۰ پینگ پنگ باز در قالب ۲۲ تیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجازی ، نوید روزهای خوب پینگ پنگ ماهشهر را بدنبال دارد ضمن اینکه این حضور چشمگیر نشان از فعالیت مثبت پرویز نوذری رئیس هیئت پینگ پنگ ماهشهر است.

پتروشیمی-شیمی-بافت

گزارش مسابقات :

در این مسابقات تیم های حاضر در ۷ گروه ۳ تیمی با هم به رقابت پرداختند که پس از انجام بازیهای دوره ای و حذفی ۴ تیم پتروشیمی بوعلی ، پتروشیمی کارون ، ستادی پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی شیمی بافت به جمع ۴ تیم نخست صعود کردند.

در دیدار نیمه نهایی ابتدا تیم پتروشیمی کارون در یک دیدار نفسگیر و جذاب از سد پتروشیمی بوعلی گذشت و به فینال این دوره از مسابقات صعود کرد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم پتروشیمی شیمی بافت از سد تیم خوب ستادی پتروشیمی بندرامام گذشت و راهی دیدار فینال شد.

در دیدار فینال تیم پتروشیمی شیمی بافت از سد تیم پتروشیمی کارون گذشت و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد ، پتروشیمی کارون نایب قهرمان شد و تیم های ستادی پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی بوعلی عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

پتروشیمی-کارون

در اختتامیه این دیدار که با تلاوت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران همراه بود ابتدا از جانبازان حاضر در این مسابقات تقدیری به عمل آمد و سپس توزیع جوایز این دوره از مسابقات با حضور سالم عبادی معاون فرماندار بندر ماهشهر ، اسماعیل طرفی مشاور فرماندار بندر ماهشهر ، پرویز نوذری رئیس هیئت پینگ پنگ بندر ماهشهر ، رضا سیستان رئیس هیئت شطرنج ماهشهر ، رضا حیاتی رئیس کمیته باشگاه های ماهشهر ، امین کاظمی نژاد رئیس کمیته مسابقات و پدر مرحوم سید نوید حجازی انجام شد.

اسماعیل طرفی

اسماعیل طرفی

در این اختتامیه هیئت پینگ پنگ ماهشهر از همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر ، سازمان منطقه ویژه و حضور قربانعلی زلفی با ۶۲ سال سن تقدیر و تشکر کرد.

علوی-و-زلفی

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.