مسابقه دارت از سری مسابقات استانی “یادواره مرحوم حجازی” در بندرماهشهر برگزار شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در ادامه جشنواره ورزشی یادواره مرحوم سید نوید حجازی مسابقات دارت با شرکت ورزشکارانی از شهرستان بندر ماهشهر ، اهواز و دزفول در سالن ورزشی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر برگزار شد.

به گزارش عصر جنوب به نقل از پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر؛ در این مسابقات که  به صورت دوره ای و حذفی برگزار شد وزیری بازیکن خوش تکنیک ماهشهری توانست عنوان قهرمانی را کسب کند ، روح ا… قادری از اعضاء فعال کمیته دارت خوزستان هم نایب قهرمان شد و حیات هم پس از پیروزی در دیدار رده بندی عنوان سومی را کسب کرد.

دارت-یادواره-مرحوم-حجازی

در اختتامیه این مسابقات دکتر زارع رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر ، قدرت ا… سلطانی رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر ، کامران رئیس قنواتی و نافع آلبوغبیش اعضاء شورای اسلامی شهر ماهشهر ، اسماعیل طرفی مشاور جوان فرماندار ،گرگی پور رئیس امور ورزش و محمد صادق نژاد جعفریان معاونت مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر و رضا حیاتی از پیشکسوتان ورزش حضور داشتند.

اسماعیل طرفی

در پایان کمیته دارت استان خوزستان ضمن تقدیر از میزبانی ماهشهر عنوان کرد : مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و ماهشهر میزبانی شایسته برای این دوره از مسابقات بود.

اسماعیل طرفی

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.