کشف لابراتوار تولید شیشه در ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی ماهشهر از کشف یک لابراتوار تولید شیشه در این شهرستان خبر داد.

جلیل زبیدی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به شناسایی و کشف یک لابراتوار تولید شیشه در یکی از مناطق شهرستان بندر ماهشهر شدند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در بازرسی از این لابراتوار موفق به کشف ۳ کیلو و ۶۵۰ گرم شیشه و تجهیزات کامل تولید این ماده مخدر صنعتی شده و پنج نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند و این باند تولید و توزیع شیشه به طور کامل منهدم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در ادامه برقراری نظم و امنیت در شهرستان را نیازمند همکاری و تعامل هر چه بیشتر شهروندان با این ارگان دانست و گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه اطلاعات خود را از تخلفات و جرائم از طریق تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اعلام کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی لازم صورت بگیرد.

زبیدی با اشاره به اینکه تنها هدف نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت است، تصریح کرد: امیدواریم که مردم شهرستان نیز با اجرای ضوابط و مقررات تعیین شده، بیش از پیش در راستای برقراری آرامش در منطقه تلاش کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در پایان یادآور شد: دفتر نظارت همگانی بازرسی نیروی انتظامی ماهشهر با تلفن گویا ۱۹۷ و تلفن مستقیم ۵۲۳۳۰۱۱۰ آماده دریافت هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر شهروندان از عملکرد مأموران نیروی انتظامی این شهرستان است.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.