هشدار دادستان ماهشهر موج جدیدی از شرکت‌های هرمی در ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر در مورد فعالیت شرکت‌های هرمی به شهروندان این شهرستان هشدار داد.

علیرضا آقاجری امروز اظهار کرد: موج جدیدی از فعالیت‌های غیرمجاز برخی افراد سودجو در قالب شرکت‌های هرمی برای یک طرح تولیدی و اقتصادی در سطح شهرستان آغاز شده است.

وی ادامه داد: این شرکت‌های هرمی با دادن وعده‌های اغواکننده تعداد زیادی از شهروندان را نسبت به سرمایه‌گذاری ترغیب کرده و با جمع‌آوری سرمایه‌های هنگفت، سود نامشروع زیادی را به جیب می‌زنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر تصریح کرد: سرانجام فعالیت و عضویت در این شرکت‌های هرمی، برباد رفتن سرمایه‌های مردم و ایجاد نارضایتی و بحران‌های امنیتی و اجتماعی است.

آقاجری متذکر شد: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور پیشگیری از سوء جریانات مالی احتمالی، علاوه بر برخورد قاطع قضایی با این شرکت‌ها از شهروندان نیز تقاضا می‌شود در این رابطه هوشیار باشند و از عضویت در این شرکت‌های هرمی جداً پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان ماهشهری در صورت داشتن هرگونه اطلاعات در ارتباط با فعالیت اینگونه شرکت‌ها مراتب را در اسرع وقت به مراجع ذی‌صلاح انتظامی و قضایی اعلام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر در پایان گفت: دستگاه قضایی به منظور صیانت و حفظ امنیت اجتماعی و جلوگیری از هرگونه نارضایتی عمومی و ایجاد بحران‌های امنیتی و اجتماعی قاطعانه با فعالیت شرکت‌های هرمی برخورد خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.