روز خوب نمایندگان خوزستان در لیگ دسته سه فوتبال/ شهرداری ماهشهر یک قدم تا صعود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری ماهشهر، فرهنگ رامهرمز و نفتون مسجدسلیمان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

در هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری ماهشهر، فرهنگ رامهرمز و نفتون مسجدسلیمان برابر حریفان خود به برتری رسیدند.

در بازی‌های انجام شده از گروه جنوب این رقابت‌ها، تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که از شانس زیادی برای صعود به لیگ دسته دوم برخوردار است مقابل تیم پرسپولیس زاهدان قرار گرفت و در نهایت موفق شد با نتیجه یک برصفر حریف خود را شکست دهد.

زردپوشان ماهشهری در استادیوم المپیک زاهدان با تک گل کاوه مختاری به سه امتیاز شیرین دست یافتند تا با ۳۴ امتیاز همچنان جای خود را در رده دوم جدول حفظ کنند.

تیم فوتبال فرهنگ رامهرمز دیگر نماینده خوزستان در این رقابت‌ها در بندرعباس به مصاف تیم میناب طیور هرمزگان رفت که شاگردان عباس میرسالاری در تیم فرهنگ موفق شدند با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست دهند.

قرمزپوشان رامهرمزی با این پیروزی صاحب ۲۵ امتیاز شدند و در رده ششم جدول قرار گرفتند، برای فرهنگ نیز علی‌محمد چراغی و عباس کمال‌پور گلزنی کردند.

در دیگر دیدار برگزار شده از هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور تیم نفتون مسجدسلیمان دیگر نماینده خوزستان در استادیوم اختصاصی نفتون موفق شد تیم استانداری کرمانشاه را شکست دهد.

نارنجی پوشان مسجدسلیمانی در یک دیدار برتر با گل‌های سجاد جباری دو گل و مصطفی شکری در مقابل تک گل حریف کرمانشاهی خود با نتیجه سه بر یک پیروز شدند و با ۲۴ امتیاز در رده هشتم گروه خود قرار گرفتند.

با پایان یافتن هفته نوزدهم، تیم آرمان کارا شیراز با ۴۰ امتیاز در صدر قرار دارد، شهرداری ماهشهر با ۳۴ امتیاز دوم است و برق شیراز با ۳۲ امتیاز در رده سوم جای دارد.

در هفته بیستم این مسابقات که از روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه جاری آغاز می‌شود، تیم شهرداری ماهشهر در خانه به مصاف تیم ته جدولی میناب طیور هرمزگان می‌رود، نفتون مسجدسلیمان در بوشهر میهمان شاهین است و فرهنگ رامهرمز در یک دیدار حساس میزبان برق شیراز است.

در گروه جنوب مسابقات فوتبال دسته سوم باشگاه‌های کشور ۱۲ تیم حضور دارند که در پایان دو تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.