«پترو» شرمنده خوزستان می شود؟!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: با سومین شکست تیم بسکتبال پتروشیمی از مهرام، این تیم تنها یک گام تا حذف از این رقابت‌ها و از دست دادن فینال فاصله دارد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها پای به این آوردگاه گذاشت، ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ ملی، در لیگ حرفه‌ای با به خدمت گرفتن یک مربی اهل مقدونیه، نتایج حساسی را در مقابل رقبا از دست داد، تا با صعود به عنوان تیم سوم این رقابت‌ها به مرحله پلی آف، رو در روی تیم مهرام قرار گیرد که در آخرین دیدار لیگ حرفه‌ای در خانه پترو، این تیم را شکست داده بود.

پترو که در دیدار رفت و در خانه بسکتبال تهران موفق شده بود مهرام را از پیش روی بر دارد، در دور برگشت مغلوب این تیم شد تا کار به مرحله نیمه نهایی کشیده شود.

در همین مرحله دو بازی طی دو روز گذشته در تهران برگزار شد تا مهرام برنده هر دو دیدار باشد.

حال این دو تیم به ماهشهر سفر خواهند کرد تا برای برگزاری دو دیدار در پایان هفته جاری، تکلیف تیم فینالیست مشخص شود.

تنها سه دیدار از این مرحله باقی مانده و پترو باید هر سه دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

سه دیداری که دو مصاف از آن در ماهشهر، و در صورت پیروزی در این دو دیدار، آخرین دیدار این دو تیم در تهران برگزار خواهد شد تا تکلیف فینالیست مشخص شود.

کار پترو گر چه سخت اما شدنی است و این تیم با کمی تلاش و مهار بازیکنانی چون حامد حدادی و اوشین ساهاکیان، همچنین بازیکن خارجی تیم مهرام می‌تواند جواز صعود در مرحله فینال را به دست آورد.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.