برگزاری یادواره ورزشی مرحوم سید نوید حجازی در بندرماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  جشنواره ورزشی «یادواره سید نوید حجازی» در رشته های مختلف به مدت یکماه با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی شهرستان بندرماهشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی عصر جنوب؛ این مسابقات در ۸ رشته ورزشی و با همکاری بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر و پتروشیمی بندر امام  برگزار خواهد شد.

وحید کاظمی نژاد هماهنگ کننده مسابقات و دبیر هیئت پینگ پنگ شهرستان بندر ماهشهر در این باره به خبرنگار عصر جنوب در ماهشهر گفت: با توجه به نگاه مثبت خادمعلی تهذیبی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندر ماهشهر  برای برگزاری این جشنواره و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره ی مرحوم سید نوید حجازی که از قهرمانان با اخلاق و ارزنده ی این شهرستان بود، «یادواره ورزشی سید نوید حجازی» در چهار هفته و ۸ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته اول این رقابت ها روز جمعه ۱۸ اردیبهشت ماه ۹۴ مسابقات پینگ پنگ آقایان با حضور بازیکنان برتر استان خوزستان و قهرمانان ملی در سالن بهداشت و درمان صنعت نفت این شهر برگزار خواهد شد.

کاظمی نژاد در پایان افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری نتایج مسابقات می توانند به پایگاه خبری ورزش و جوانان ماهشهر به آدرس http://irhamegani.com مراجعه نمایند.

بنر-پینگ-پنگ-خوزستان

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.