کمائی در شهرداری بندرماهشهر ماندگار شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در جلسه طرح سوال از شهردار بندرماهشهر که عصر امروز برگزار شد، اعضای شورای شهر مجددا به غلامحسین کمایی اعتماد کردند.

سرانجام پس از ماه ها گمانه زنی در خصوص رفتن و یا ماندن  شهردار، بندرماهشهر، در جلسه طرح سوال که عصر امروز برگزار شد، اعضای شورای شهر مجددا به غلامحسین کمایی اعتماد کردند.

غلامحسین کمایی در گفتگو با ضمن قدردانی از اعتماد مجدد اکثریت اعضای شورای شهر، اظهار داشت: با ایجاد تغییرات در سیستم شهرداری، افزایش نظارت بر پروژه ها، افزایش کیفیت پروژه ها و تغییر برخی مدیران شهرداری در ادامه کار تحول ایجاد میکنیم.

وی با اشاره به کسب اعتماد مجدد از شورای شهر، بیان کرد: جواب این اعتماد را با تلاش و کوشش بیشتر خواهیم داد و امیدواریم که بتوانیم همچون گذشته خدمت گذار خوبی برای شهروندان عزیز باشیم.

شهردار بندرماهشهر با اشاره به طرح سوال و استیضاح از جانب اعضای شورا، خاطرنشان کرد: این موارد آزمونی است تا ما بتوانیم بهتر عملکرد خود را محک بزنیم و نواقص کارمان را برطرف کنیم.

قدرت الله سلطانی، رئیس شورای شهر بندرماهشهر با بیان اینکه در جلسه استیضاح امروز از مجموع ۱۰ نفر عضو حاضر، ۵ نفر موافق و ۵ نفر مخالف بودند استیضاح بودند، خاطرنشان کرد: باید حداقل ۷ نفر به استیضاح رای مثبت میدادند تا شهردار عزل شود، ولی نظر همکارانمان بر ابقای شهردار بود.

رئیس شورای شهر بندرماهشهر ضمن اشاره به اینکه خواهان تغییر شهردار بوده، اظهارداشت: به رای و نظر همکارانمان احترام میگذاریم و از شهردار حمایت میکنیم تا روند امور شتاب بگیرد.

سلطانی ضمن بیان اینکه شهردار پیش آغاز رای گیری از عمکلرد خود دفاع کرد و قولهایی جهت رفع نواقص و بهبهود عملکرد داد، تاکید کرد: امیدواریم عملکرد شهرداری به گونه ای تغییر کند که عموم مردم اظهار رضایت داشته باشند و ما هم پشتیبانی خواهیم کرد.

گفتنی است شورای شهر بندرماهشهر دارای ۱۱ عضو میباشد که در جلسه امروز یکی از اعضای شورا در جلسه حاضر نشد و جلسه با ۱۰ نفر برگزار شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.