پیروزی بلندقامتان ماهشهری مقابل ثامن مشهد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  تیم پتروشیمی بندر امام مانند دور رفت موفق به شکست ثامن مشهد با نتیجه ۸۵ بر ۵۲ شد.

در هفته شانزدهم سوپر لیگ بسکتبال کشور تیم پتروشیمی بندر امام از ساعت ۱۵ در سالن اندیشه شهرک بعثت به مصاف تیم ثامن مشهد رفت و این تیم را همچون دور رفت از سد راه خود برداشت.

در کوار‌تر نخست این دیدار تیم پتروشیمی بندر امام موفق‌تر از تیم ثامن مشهد ظاهر شد و توانست از حریف خود پیشی بگیرد تا نتیجه این کوار‌تر را با اختلاف ۳ امتیاز به سود خود رغم بزنند تا این کوار‌تر ۱۹ بر ۱۶ به سود بندر امامی‌ها به پایان برسد.

در کوار‌تر دوم این بازی تیم ثامن مشهد نه تنها نتوانست نتیجه این کوار‌تر را به نفع خود پایان دهد بلکه با اختلاف بیشتری نتیجه این کوار‌تر را به تیم بندر امام واگذار کرد تا این کوار‌تر هم ۲۲ بر ۱۱ به سود تیم پتروشیمی بندر امام به اتمام برسد.

در پایان کوار‌تر دوم صمد نیکخواه بهرامی قربانی اشتباه فاحش داوری شد و در ‌‌نهایت با اخراج سرداور این دیدار از بازی خارج شد و بازی بعد را هم از دست داد و بندر امامی‌ها بدون صمد نیکخواه بهرامی باید به مصاف هفت الماس قزوین بروند.

بلند قامتان تیم پتروشیمی بندر امام در کوار‌تر سوم با شناسایی نقاط ضعف حریف خود و با یک دفاع بی‌نقص و به اجرا در آوردن یک بازی کاملا هجومی تیم ثامن مشهد را گلباران کردند و فرصت هنر نمایی را از ثامن مشهد سلب کردند و حتی اجازه ۲ رقمی شدن امتیاز هم به این تیم ندادند تا این کوار‌تر ۳۰ بر ۹ به سود پتروشیمی بندر امام در تابلو نتایج حک شود.

اما در کوار‌تر پایانی مشهدی‌ها بازی نسبتا قابل قبول تری از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند نتیجه این کوار‌تر را به اختلاف ۲ امتیاز از پتروشیمی بندر امام پیشی بگیرند تا این کوار‌تر را ۱۶ بر ۱۴ پیروز شوند.

در پایان تیم پتروشیمی بندرامام با نتیجه ۸۵ بر ۲۲ و اختلاف ۳۳ امتیاز به بر‌تر رسیدند و با دانشگاه آزاد هم امتیاز شدند. پتروشیمی به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به دانشگاه آزاد در رده دوم جدول جای گرفت.

تسنیم/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.