هفته سیزدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال؛ شکست ماهشهری ها مقابل حریفان تهرانی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، تیم پتروشیمی بندر امام دیدار برگشت را نیز به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار کرد.

به گزارش عصر جنوب به نقل از فارس؛ تیم‌های پتروشیمی بندر امام و دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در حساس‌ترین و مهم‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور در سالن مملو از تماشاگر اندیشه شهرک بعثت به مصاف هم رفتند.

در این دیدار نفس‌گیر، محمدرضا عامل‌خبازان، بهنام یخچالی، حامد سهراب‌نژاد، صمد نیکخواه بهرامی و ماریچ پنج بازیکن آغازکننده برای تیم پتروشیمی بندر امام بودند و در آن‌ سوی میدان نیز روزبه ارغوان، جواد داوری، آرن داوودی، محمد حسن‌زاده و فیلیپ ویدنوف پنج بازیکنی بودند که مهران شاهین‌طبع به عنوان آغازگر مسابقه به زمین فرستاد.

در کوارتر نخست، هرچند نخستین امتیاز را بازیکنان دانشگاه دشت کردند اما این بندر امامی‌ها بودند که در ادامه بهتر از میهمان خود ظاهر شدند و نتیجه این کوارتر را ۱۳ بر ۹ به سود خود رقم زدند.

اما در کواتر دوم این شاگردان شاهین‌طبع بودند که عملکرد بهتری داشتند و نتیجه را ۲۶ بر ۲۳ به سود خود رقم زدند، هرچند که در مجموع نیمه نخست با نتیجه نزدیک ۳۶ بر ۳۵ به سود بندر امامی‌ها به پایان رسید.

در کواتر سوم اما شاگردان بوبان میتف برتر از یاران شاهین‌طبع ظاهر شدند و با رقم زدن نتیجه ۲۴ بر ۲۱، در مجموع ۶۰ بر ۵۶ از میهمان تهرانی خود پیش افتادند.

اما در کواتر چهارم و پایانی این دیدار در حالی که بندر امامی‌ها تا واپسین دقایق از میهمان خود پیش بودند قافیه را به حریف واگذار کردند و اخراج بهنام یخچالی، حامد سهراب‌نژاد و صمد نیکخواه بهرامی نیز مزید بر علت شد تا تیم پتروشیمی بندر امام این دیدار را در نهایت با نتیجه ۷۹ بر ۷۲ به دانشگاه آزاد واگذار کند.

به این ترتیب، تیم پتروشیمی بندر امام هر دو دیدار رفت و برگشت را به دانشگاه آزاد اسلامی واگذار کرد تا در صورت رویارویی این دو تیم در مرحله پلی‌آف، بندر امامی‌ها کار بسیار مشکلی در پیش داشته باشند.

تیم پتروشیمی بندر امام هرچند این دیدار را واگذار کرد اما همچنان با ۲۲ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این مسابقات باقی ماند.

در همین چارچوب تیم پالایش نفت آبادان در قزوین به مصاف تیم فولاد هفت الماس رفته بود که آبادانی‌ها در این دیدار موفق شدند با نتیجه ۶۸ بر ۵۷ میزبان خود را شکست دهند.

اما در تهران تیم منتخب بندر ماهشهر متحمل یک شکست سنگین شد و نتیجه را ۱۱۵ بر ۷۰ به مهرام تهران واگذار کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.