“غلامحسین کمایی” شهردار برتر استان شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نایب‌رئیس شورای اسلامی بندر ماهشهر گفت: در جلسه ستاد سفرهای نوروزی استان، شهردار بندر ماهشهر به عنوان شهردار برتر این ستاد شناخته و معرفی شد.
نعمت‌الله قنواتی گفت: روز گذشته جلسه ستاد سفرهای نوروزی در استانداری خوزستان برگزار شد که در این جلسه غلامحسین کمایی، شهردار بندر ماهشهر به عنوان شهردار برتر این ستاد شناخته و معرفی و موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

وی ادامه داد: بندر ماهشهر در ایام تعطیلات نوروز برای نخستین بار اقدام به راه‌اندازی گشت دریایی در آب‌های نیلگون خلیج فارس کرد که با استقبال بی‌نظیر شهروندان و میهمانان نوروزی قرار گرفت.

نایب‌رئیس شورای اسلامی بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: علاوه بر این آماده‌سازی فضای شهر برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نیز از مدت‌ها پیش از آغاز سال نو در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته بود و فضای بسیار مطلوبی نیز برای مسافران نوروزی و شهروندان فراهم شد.

قنواتی متذکر شد: هرچند کاستی‌هایی نیز وجود داشت اما بدون تردید تجربیاتی که امسال به دست آمد برای سال‌های آتی به‌کار بسته و تلاش خواهیم کرد نسبت به رفع نواقص و کمبودها اقدام کنیم.

وی یادآور شد: شهروندان اطمینان داشته باشند نمایندگان آنها در شورای اسلامی شهر برای رفع کمبودها و توسعه و پیشرفت شهر از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند و در این راه نیازمند همدلی و همکاری همه اقشار مردم هستند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی بندر ماهشهر در پایان اضافه کرد: شهروندان می‌توانند به منظور ارائه هرگونه پیشنهاد، انتقاد و نقطه نظرات ارزنده خود از سامانه پیام کوتاه شهرداری به شماره ۱۰۰۰۲۰۲۴ استفاده کنند.

در لوح تقدیری که از سوی استاندار خوزستان به شهردار بندر ماهشهر اهدا شده، آمده است: بی‌شک اقتدار و سربلندی امروز ملت ما مرهون ایمان و ایثارگری‌های غیورمردانی است که وجودشان مظهر رشادت و پایمردی و مسلخ عطرآگین آنها زیارتگاه جویندگان حقیقت و عاشقان طریق نجات است. لذا فراهم کردن زمینه آشنایی نسل جوان و نوجوان با سرزمین‌های نور و ارزش‌های دفاع مقدس جزو وظایف لاینفک مروجان فرهنگ مقاومت است.
همچنین خدمت به هم‌نوع اعم از همشهری یا هم‌وطن به ویژه مهمانانی که بر ما وارد می‌شوند در فرهنگ دینی و ملی ما به طور مؤکد توصیه شده و در زمره عبادات و اعمال پسندیده است.
لذا برخود لازم می‌دانم به پاس زحمات و تلاش‌های جناب‌عالی در راستای رفع نیازمندی‌های کاروان‌های راهیان نور و ستاد اجرایی خدمات سفر صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.