فرماندار در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر در سال ۹۴: با پیگیری‌های گستاخانه تا حصول نتیجه دلخواه پیشروی کنید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: منصور قمر ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال ۹۴ اظهار کرد: شهرستان بندر ماهشهر به اندازه کافی ظرفیت و منابع دارد اما آنچه که مهم است استفاده بهینه و به موقع از این ظرفیت‌هاست.

به گزارش عصر جنوب به نقل از فارس؛ وی با تأکید بر اینکه مدیران باید دنبال کار نو باشند، افزود: مدیران باید علم و هنر مدیریت را به صورت همزمان داشته باشند تا بتوانند موفق عمل کنند و اثربخش باشند.

فرماندار بندر ماهشهر، لزوم عدم توجه به موانع را مورد تأکید قرار داد و گفت: در بحث راه‌اندازی رادیو ماهشهر حرکت بسیار خوبی انجام گرفت و با کمک مدیرکل صدا و سیمای خوزستان زیرساخت‌ها نیز آماده شد اما با تغییراتی که در رأس سازمان صدا و سیمای کشور صورت گرفت محدودیت‌هایی برای این مهم به وجود آمد.

قمر تصریح کرد: با این وجود دست از تلاش برنداشتیم و در جلسه‌ای که پنج‌شنبه گذشته با حضور مدیرکل صدا و سیمای خوزستان برگزار شد توافق نهایی برای پیگیری مجدانه موضوع به دست آمد.

وی متذکر شد: بنابراین مدیران باید توجه داشته باشند اگر مانعی بر سر راه انجام کارها ایجاد شد از عقب‌نشینی پرهیز کرده و با پیگیری‌های گستاخانه تا حصول نتیجه دلخواه پیشروی کنند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با تأکید بر لزوم توجه به انجام کار تیمی، عنوان کرد: لازمه توسعه شهرستان در تمامی بخش‌ها توجه به کار تیمی است و مدیران باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

قمر در ادامه به راه‌اندازی گشت دریایی در بندر ماهشهر اشاره کرد و گفت: در ستاد سفرهای نوروزی کار نو و جدیدی در شهرستان بندر ماهشهر انجام شد که عامل آن جز کار تیمی چیز دیگری نبود.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر تصمیم به راه‌اندازی گشت دریایی گرفت، ستاد نوروزی از این تصمیم حمایت کرد و اگر همکاری مؤثر منطقه سوم دریایی سپاه نبود این مهم به سرانجام مقصود نمی‌رسید.

فرماندار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این گشت دریایی موجب شد ذهنیت‌ها در مورد بندر ماهشهر تغییر کند، چرا که تاکنون از بیرون تصور می‌کردند که این شهرستان تنها یک منطقه صنعتی و فاقد جاذبه‌های گردشگری و شور و نشاط است.

قمر در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وجود زمین‌های بلااستفاده و رها شده در شهرستان، اظهار کرد: زمین‌های رها شده و بدون استفاده باید مورد بهره‌برداری قرار بگیرد و چنانچه این زمین‌ها متعلق به صنایع پتروشیمی است باید طرح‌های عام‌المنفعه در آنها اجرا شود و در غیر این صورت نیز باید از ظرفیت بخش خصوصی برای احیای این زمین‌ها بهره‌گیری شود.

وی به سند چشم‌انداز بندر ماهشهر اشاره کرد و گفت: این سند توسط منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حال تدوین است و تلاش می‌کنیم امکانات مالی که به دست شهرستان می‌رسد با استفاده از نقشه راه هزینه شود.

فرماندار بندر ماهشهر همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ و بیانیه لوزان خاطرنشان کرد: تیم مذاکره‌کننده ایران بدون تردید اصول و خط مشی‌های خود را از مقام معظم رهبری می‌گیرد و افراد مجربی نیز در این تیم عضویت دارند.

قمر ادامه داد: هرچند هر از گاهی مقام معظم رهبری به تیم مذاکره کننده هشدار می‌دهند که طرف مقابل را به خوبی بشناسند اما هیچگاه دست از حمایت از این تیم بر نمی‌دارند و همواره از تیم مذاکره کننده حمایت کرده‌اند.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم موضوع مذاکرات و تفاهم‌نامه هسته‌ای هرچه زودتر به سر منزل مقصود برسد و شاهد لغو تحریم‌های ظالمانه البته همراه با عزت باشیم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.