قمر: “گشت دریایی” نمونه یک کار تیمی توسط شهرداری، منطقه سوم دریایی و فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر بود، گشت دریایی ذهنیت‌ها در مورد بندر ماهشهر را تغییر داد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: “گشت دریایی” نمونه یک کار تیمی توسط شهرداری، منطقه سوم دریایی و فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر بود

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر با تأکید بر لزوم توجه به انجام کار تیمی، عنوان کرد: لازمه توسعه شهرستان در تمامی بخش‌ها توجه به کار تیمی است و مدیران باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

قمر در ادامه به راه‌اندازی گشت دریایی در بندر ماهشهر اشاره کرد و گفت: در ستاد سفرهای نوروزی کار نو و جدیدی در شهرستان بندر ماهشهر انجام شد که عامل آن جز کار تیمی چیز دیگری نبود.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر تصمیم به راه‌اندازی گشت دریایی گرفت، ستاد نوروزی از این تصمیم حمایت کرد و اگر همکاری مؤثر منطقه سوم دریایی سپاه نبود این مهم به سرانجام مقصود نمی‌رسید.

فرماندار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این گشت دریایی موجب شد ذهنیت‌ها در مورد بندر ماهشهر تغییر گشت دریایی کند، چرا که تاکنون از بیرون تصور می‌کردند که این شهرستان تنها یک منطقه صنعتی و فاقد جاذبه‌های گردشگری و شور و نشاط است.

 

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.