سرمربی بسکتبال صنایع ماهشهر: اگر مشکلات تیم حل شود، می توانیم رتبه بهتر از چهارم کسب کنیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر گفت: اگر شرایط خوبی برای‌مان فراهم شود می​توانیم جایگاه پنجمی​مان در لیگ حرفه​ای را ارتقا بخشیم.

علی عموری​نژاد در گفت​وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بازی با ثامن مشهد خوب بود و بازیکنانم به خوبی مقابل حریف دفاع کردند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان خارجی‌اش، گفت: دو بازیکن خارجی​مان در این دیدار خوب بازی کردند و البته بازیکنان ایرانی​مان هم به خوبی دفاع کردند و در کنار خارجی​ها مکمل خیلی خوبی بودند. در کل از تمام بازیکنانم رضایت داشتم.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر در ارزیابی از تیم ثامن مشهد، خاطر نشان کرد: ثامن تیم خیلی خوب، هماهنگ، جنگنده و استخوان​داری است ولی ما توانستیم در این دیدار این تیم را شکست دهیم و دو شکست مقابل این تیم در لیگ ملی و یک شکست در دور رفت لیگ حرفه​ای را جبران کنیم.

وی درباره عملکرد قابل توجه این تیم در لیگ حرفه​ای، گفت: دلایل این عملکرد، تزریق کمی پول، آمدن بازیکنان خارجی، تلاش بازیکنان ایرانی و حفظ همیت تیم بوده است. من از بازیکنانم که این شرایط سخت را تحمل می‌کنند، تشکر می​کنم. همچنین جا دارد از حمایت مسوولان شهری قدردانی کنم.

عمودی ​نژاد بیان کرد: در حال حاضر در جایگاه پنجم قرار داریم و اگر شرایط خوبی برای ما فراهم کنند، این جایگاه را ارتقا هم خواهیم بخشید، در غیر این صورت به همین جایگاه بسنده می​کنیم.

وی افزود: من در ابتدای این لیگ قول دادم که اگر شرایط مالی خوبی برای ما فراهم شود، حداقل پنجم می‌شویم و بهترین شرایط​مان هم چهارمی در جدول است.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر درباره دیدار آینده این تیم برابر هفت الماس قزوین، خاطرنشان‌کرد: حریف​مان تیم خیلی خوب، جنگنده و جوانی است. بازی سختی مقابل این تیم داریم ولی برای این‌که بتوانیم روند خوب​مان را ادامه دهیم، نیاز داریم این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و تمام تلاش‌مان هم پیروزی در این دیدار خانگی است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.