عضو شورای شهر ماهشهر: مطالب منتشره در سایت های خبری شایعه ای بیش نیست/ از نشر کنندگان می خواهیم افکار عمومی را به بازی نگیرند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: محمد عبادی عضو شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر می گوید: مطالب منتشره در سایت های خبری شایعه ای بیش نیست و از ناشران مطلب می خواهیم که افکار عمومی را به بازی نگیرند.

محمد عبادی عضو شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر با ارسال متنی به پایگاه خبری عصر جنوب با رد شایعه ی مذاکره اعضای شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر با شخصی خاص گفت: هرمطلبی در هر رسانه ای بیان شده است، شایعه ای بیش نیست و اعضای شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر با هیچ شخصی نه مذاکره ای داشته اند و نه پیشنهادی به گزینه ی خاصی داده اند.
عبادی در ادامه افزود: شورای اسلامی شهر ماهشهر اجازه ورود هیچ شخص و یا گروهی به این امر مهم را نخواهد داد و قطعاً تصمیمات این نهاد مردمی در نهایت به سود شهر و شهروندان خواهد بود.
این عضو شورا در بخش دیگری از این متن آورده است: تخصص یکی از لازمه های نشستن بر کرسی شهرداری بندر ماهشهر است و قطعا گزینه های شهرداری شهر بندر ماهشهر را بر اساس تخصص و سابقه ی مدیریتی افراد بررسی خواهیم کرد و هیچ گزینه ی تحمیلی را نخواهیم پذیرفت.
محمد عبادی همچنین با اشاره به خبرهایی که طی روزهای اخیر از سوی رسانه ی محلی منتشر می شود آورده است: خبرهای اخیر شایعاتی بیش نیست و از عوامل انتشار اینگونه خبرها می خواهیم آرامش مردم و اعضای شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر را بهم نزنند و کمی حوصله به خرج دهند تا تصمیم گیرندگان این امر مهم با جمع بندی مناسب بهترین گزینه را انتخاب و به شهروندان معرفی کنند.

وی همچنین در پایان با تاکید به ضرورت امر اطلاع رسانی صحیح از شهروندان خواست: به شایعات منتشر شده از سوی رسانه ها و یا عده ای خاص هیچ توجهی نکنند، عبادی همچنین تاکید کرده است: هر گونه تصمیم گیری تنها از طریق اعضای این شورا به اطلاع عموم خواهد رسید و سایر گمانه زنی ها صرفا جو سازی های رسانه ایست که در شرایط موجود به نفع هیچ کس نخواهد بود.

منبع: ارسالی/*

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.