بندر ماهشهر؛ میزبان شهرآورد بسکتبال خوزستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته یازدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، پتروشیمی بندر امام و نفت آبادان شهرآورد خوزستان را برگزار خواهند کرد و منتخب ماهشهر در مشهد به مصاف ثامن خواهد رفت.

هفته یازدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، فردا در شهرهای ماهشهر، مشهد، اصفهان و قزوین پیگیری می‌شود و نمایندگان خوزستان نیز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

از ساعت ۱۶ روز پنجشنبه، پتروشیمی بندر امام در خانه از پالایش نفت آبادان میزبانی خواهد کرد تا بسکتبال کشور شاهد یک شهرآورد جذاب و دیدنی باشد.

این دیدار در حالی آغاز می‌شود که نفت آبادان به سختی موفق شد در بازی قبل خود به بازی برسد و احتمالا خستگی ناشی از این دیدار در تن بازیکنان این تیم مانده باشد.

همچنین آبادانی‌ها در روند رو به رشدی که داشته‌اند و پس از غلبه بر دانشگاه آزاد و پمینا در هفته گذشته، امید فراوانی دارند تا بتوانند بازی خوبی را در مقابل مدعی اصلی قهرمانی این رقابت‌ها به نمایش بگذارند.

در آن سوی میدان نیز، پتروشیمی بندر امام با تمام قوا در مقابل نفت آبادان صف آرایی خواهد کرد و در انتظار لغزش دانشگاه آزاد خواهد ماند تا با غلبه احتمالی در بازی فردا بتواند صدر جدول را از آن خود کند.

منتخب ماهشهر نیز در مشهد به مصاف ثامن انتهای جدولی خواهد رفت، این تیم امید فراوانی دارد تا بتواند میزبان خود را از پیش روی بردارد و جایگاه خود را در جدول رده بندی مسابقات بهبود بخشد.

هفته یازدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، فردا از ساعت ۱۶ در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد و طی آن، پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان شهرآورد خوزستان را برگزار خواهند کرد و منتخب ماهشهر در مشهد میهمان ثامن خواهد بود.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.