شهرآورد بندر ماهشهر در سالن بعثت/ نفت در آبادان به فکر جبران مافات

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته دهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، نفت در آبادان میزبان پمینای اصفهان است و تیم‌های ماهشهری در شهرآوردی دیگر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته دهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور فردا در شهرهای آبادان، ماهشهر، گرگان و تهران پیگیری خواهد شد و طی آن‌ها، نمایندگان استان خوزستان به مصاف حریفان خواهند رفت.

در همین چارچوب پالایش نفت آبادان در خانه میزبان پمینای اصفهان است.

تیم اصفهانی که در بازی رفت با تکیه بر بازیکن خارجی و سیه چرده خود به سختی توانست از سد نماینده آبادان بگذرد، فردا در مقابل نفت متحول شده قرار خواهد گرفت.

آبادانی‌ها که در آخرین دیدار سال ۹۳ موفق شدند دانشگاه آزاد مدعی را از پیش روی بردارند، با اضافه کردن دو بازیکن خارجی به مجموعه خود امیدوار است در دیدار فردا بتواند دو امتیاز حساس را از پمینا دست کند و وضعیت خود را در جدول رده بندی مسابقات بهبود بخشد.

در ماهشهر نیز یک دیدار جذاب بین دو تیم همشهری برگزار خواهد شد.

منتخب ماهشهر که پیش از این با نام صنایع پتروشیمی در مسابقات شرکت می‌کرد، با نتایج خوبی که در لیگ حرفه‌ای به دست آورده فردا با دستان باز به مصاف کهکشانی‌ها خواهد رفت.

منتخب ماهشهر که هم اکنون در جایگاه پنجم به سر می‌برند، امیدوارند تا با بازی خوب خود در این دیدار بتوانند دست به کار بزرگی بزنند.

در طرف مقابل نیز پتروشیمی بندر امام قرار گرفته که با کوله باری از تجربه و افتخارات سعی دارد یک تدارک جدی را در این دیدار تجربه کند و خود را برای روز‌های سخت این آوردگاه آماده سازد.

بندر امامی‌ها که در آخرین دیدار سال ۹۳ موفق شدند مهرام را در تهران از پیش روی بردارند، حالا با به خدمت گرفتن گیبسون آمریکایی، نقاط ضعف احتمالی خود را برای ادامه کار پوشش دادند.

در کل سالن بعثت ماهشهر در دیدار فردا شاهد دیدار جذابی خواهد بود و علاقه‌مندان زیادی را به این سالن خواهند کشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور فردا برگزار خواهد شد که طی آن، پالایش نفت در خانه به مصاف پمینا می‌رود و دو تیم ماهشهری این رقابت‌ها از ساعت ۱۶ در سالن بعثت ماهشهر رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.