شهردار بندر ماهشهر: راه‌اندازی گشت دریایی یک تجربه موفق بود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: غلامحسین کمایی اظهار کرد: نوروز امسال شهرداری بندر ماهشهر برای نخستین بار با حمایت و همکاری فرماندار و فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین (ع) اقدام به راه‌اندازی گشت دریایی کرد.

وی افزود: این گشت دریایی در سواحل زیبای خلیج همیشه فارس و با کشتی مسافربری فیروزه با ۲۹ سفر دریایی میزبان ۸ هزار و ۶۶۴ نفر از شهروندان و میهمانان نوروزی بوده است.

شهردار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: این برنامه که امسال با یک تلاش دسته جمعی و برای نخستین بار در منطقه برگزار شد باعث ایجاد شور و نشاط بین شهروندان و میهمانان نوروزی شد.

کمایی گفت: جا دارد از تلاش‌های همه جانبه فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه و کارکنان پادگان مجیدیه، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اداره بنادر و کشتیرانی و همچنین واحدهای مختلف شهرداری به ویژه مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی و مدیریت ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری به دلیل تلاش مستمر و برگزاری موفق و مدیریت شایسته این برنامه تقدیر و تشکر کنم.

وی در پایان متذکر شد: راه‌اندازی این گشت دریایی یک تجربه موفق بود که مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفت و تداوم برگزاری چنین برنامه‌هایی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر قرار دارد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.