جلسه پرسش وپاسخ شهردار با شهروندان بندر ماهشهر برگزار شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: به منظور بررسی و پیگیری و همچنین حل مشکلات مردم ماهشهر به ویژه ساکنین محترم فاز۲ جلسه پرسش وپاسخ با حضور مهندس کمایی شهردار ، حاج نعمت اله قنواتی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر و مدیران ومسئولان واحدهای شهرداری و نیز جمع کثیری از شهروندان ، شب گذشته مورخ۱۸/۱۲/۹۳ بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد امام رضا(علیه السلام) این منطقه برگزار شد.

در ابتدا این جلسه حاج نعمت اله قنواتی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و مسئول کمیسیون فرهنگی این شوراء طی سخنانی بیان داشتند در مجموعه مدیریت شهری به ویژه شهرداری ، ارتباط تنگاتنگ بین مردم و این نهاد مردمی وجود دارد و این ارتباط و تعامل نتیجه کار را بیشتر و بهتر به دنبال خواهد داشت ، ایشان خاطر نشان نمودند خوشبختانه سطح فرهنگ عمومی مردم ماهشهر بالا است و این امر به لحاظ فرهنگ غنی اسلام است و به این جهت باید نگاه ویژه ای در رابطه با موضوعات فرهنگی به ویژه مساجد که کانون فرهنگ سازی و ترویج و اشاعه فرهنگ غنی اسلام است تلاش ویژه ای نمود .

 

نائب شورای اسلامی شهر تصریح کرد در منطقه فاز۲ ماهشهر اقدامات و کارهای مهمی انجام گرفته است که البته این منطقه در حال حاضر دارای مشکلاتی نیز است که این مسائل انشا الله با تعامل و همکاری مردم با شهرداری بررسی و مرتفح خواهند شد.

در ادمه این جلسه مهندس کمایی شهردار همچنین طی سخنانی گفتند هدف از برگزاری این جلسات ، شناخت مردم از مسئولین واحدهای شهرداری و ارتباط و تعامل مناسب با مردم در جهت حل و پیگیری و بررسی و مشکلات شهروندان گرامی است.

ایشان افزودند: برگزاری این جلساتکمک شایانی در مرتفع نمودن مشکلات به حق مردمی خواهد داشت . مهندس کمایی تصریح نمود شهرداری پروژه ها و اقدامات مناسبی را در شهر انجام داده است و امیدوار هستیم تا قبل از پایان سال مشکلات عمرانی ، خدماتی ، تفریحی ساکنین محترم فاز۲ را پیگیری وحل نماییم .

کمائی در پایان عنوان نمود هدف مجموعه تلاش گر شهرداری و شورای اسلامی شهر ایجاد آرامش و خدمت رسانی مطلوب به مردم عزیز ماهشهر است و شهرداری وظیفه اصلی خود میداند که امکانات شهری را به نحو احسن برای شهروندان فراهم نماید.

گفتنی است مهندس کمائی با ساکنین محل به صورت جداگانه نشست صمیمی داشت و به مشکلات و سؤالات کتبی و شفاهی آنان پاسخ کامل و قانع کننده ای ارائه نمودند و دستورات لازم را به مسئولان ذیربط در جهت رسیدگی و پیگیری موضوعات مختلف شهری داده و بر آن تأکید و تصریح نمودند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.