شهردار: هدف شهرداری بندر ماهشهر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهر است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شهردار بندر ماهشهر گفت: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهر هدف شهرداری بندر ماهشهر است.

غلامحسین کمایی ظهر امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از چهار پارک محله‌ای در ناحیه صنعتی این شهرستان اظهار کرد: امروز شاهد بهره‌برداری از چهار پارک محله‌ای در ناحیه صنعتی بودیم.

وی افزود: این چهار پارک شامل‌، پارک چکاوک، شاپرک، قاصدک و آموزگار است که اعتباری افزون بر ۷٫۵ میلیارد ریال برای احداث و تجهیز آنها صرف شده است.

شهردار بندر ماهشهر ادامه داد: احداث و بهره‌برداری از این چهار پارک محله‌ای خدمت و هدیه کوچکی به مردم بزرگ این شهرستان است که امیدواریم این خدمات تداوم پیدا کند و بتوانیم فضاهای پارکی و محله‌ای را به صورت فضای سبز و زیبا در اختیار مردم قرار دهیم.

کمایی خاطرنشان کرد: شهرداری بندر ماهشهر با احداث و بهره‌برداری از این گونه پروژه‌ها به دنبال ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ایجاد فضای آرامش‌بخش برای شهروندان است.

وی متذکر شد: مکان این چهار پارکی که امروز به بهره‌برداری رسید پیش از این محل تجمع زباله و نخاله‌های ساختمانی بود و ساکنان این مناطق از این موضوع بسیار گلایه‌مند بودند.

شهردار بندر ماهشهر تصریح کرد: اما خوشبختانه امروز توانسته‌ایم با احداث و بهره‌برداری از این پارک‌های محله‌ای، گام بسیار بزرگی در راستای ایجاد رضایت‌مندی ساکنان ناحیه صنعتی برداریم.

کمایی در پایان یادآور شد: شهرداری بندر ماهشهر با حمایت و همراهی شورای اسلامی شهر تلاش می‌کند روند خدمت‌رسانی به مردم این شهر را تداوم ببخشد و در راستای توسعه و پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر ماهشهر گام بردارد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.