«مازیار نوعی» رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: طی حکمی از سوی دکتر میرزاده ریس دانشگاه ازاد کشور، مازیار نوعی رئیس دانشگاه ازاد بندرماهشهر شد.

پیش از ظهر امروز دکتر مازیار نوعی به عنوان رئیس جدید واحد ماهشهر منصوب و از زحمات حسین محمدیان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش عصر جنوب از ماهشهر؛ در این جلسه دکتر بختیارپور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان افزود:دانشگاه ماهشهر از پرستیژ خوبی برخوردار است و انتظار بالایی هم از آن می رود و توانمندی های مناسبی هم دارد.

بختیارپور با اشاره به اینکه همه دانشگاههای استان در بحران هستند گفت: ورودی دانشجو مطلوب نیست و طراحی ها متناسب با واقعیات صورت نگرفته است  ولی ما در ارزیابی های کلی به دانشگاه ماهشهر امیدوار بوده و هستیم.

وی در ادامه افزود: دانشگاه ماهشهر یک دانشگاه بدهکار بود ولی ارزیابی من از عملکرد آقای محمدیان مثبت بود اما سازمان مرکزی دانشگاه آزاد با توجه به اینکه می بایستی یک دکتر ریاست واحد را بر عهده بگیرد از خرداد امسال اسامی گزینه های مطرح به سازمان اعلام گردید.

در مجموع من به دلایل مختلف به دکتر نوعی نظر  داشتم و ایشان را نسبت به سایر گزینه ها شایسته تر می بینم.ضمن اینکه ما بدنبال یک چهره جدید بودیم.

دکتر بختیار پور ادامه داد: خیلی از کارها اکنون به عهده دکتر نوعی است و ایشان باید بهینه سازی نمایند.کاربری برخی املاک بایستی تبدیل به احسن شود.دانشگاه ماهشهر باید برندش صنعت باشد و از آوردن رشته های نامانوس خودداری شود.

در ادامه مهندس محمدیان ضمن تشکر از بختیارپور اظهار کرد: از تمامی عزیزان حاضر در جمع و کارکنان و اعضای هیات علمی طلب حلالیت دارم، هر مدیریتی دارای ایراداتی است و من هم از این قاعده مستثنی نبودم ولی سعی کردم تمام تلاش خود را به کار ببندم، امیدوارم دکتر بختیارپور کمافی السابق دست این واحد را بگیرد تا انشاالله در سال آینده مشکلات واحد به حداقل ممکن برسد، جا دارد به دکتر نوعی هم تبریک عرض کنم و برای ایشان آرزوی موفقیت کنم.

مازیار نوعی رئیس جدید واحد ماهشهر ضمن خیرمقدم به دکتر بختیار و اعضای حاضر در جلسه گفت: از زحمات مهندس محمدیان در دوره تصدی این سمت سپاسگزارم.

نوعی ادامه داد: سعی خوام کرد دو اصل را در دستور کار خود قرار دهم ۱- امانتداری   ۲- صداقت

وی در ادامه برنامه های خود را توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر بر مبنای سخنان مقام معظم رهبری و رعایت اصول توسعه بر اساس  اقتصاد دانش بنیان،توسعه پارک های علم و فناوری،کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی بیان فرمودند و اظهار کردند جزئیات برنامه ها را در فرصت بعدی ارائه خواهم نمود.

در ادامه نامه دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و مراتب تقدیر وی از مهندس محمدیان قرائت و حکم انتصاب دکتر نوعی توسط دکتر بختیار پور به وی تقدیم شد.

دکتر مازیار نوعی متول ۱۳۶۰، دانش آموخته دکترای تخصصی شیمی فیزیک از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه ازاد بندرماشهر، رئیس دانشکده پلیمر دانشگاه آزاد اسلامی بندرماهشهر و پژوهشگر برتر سال ۱۳۹۲ دانشگاه ازاد بندرماهشهر میباشد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.