شهردار شهر چمران: ترافیک شهری چمران نیازمند ساماندهی است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شهردار شهر شهید چمران گفت: ترافیک شهری چمران نیاز به ساماندهی جدی دارد.
ابراهیم بریحی‌نژاد عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری، شهرداری چمران به همراه اداره آبفا، مخابرات و برق تنها نهادها و ادارات مستقر در شهر چمران هستند و وظیفه خدمات‌رسانی به شهروندان را برعهده دارند.

وی تصریح کرد: بار عمده مشکلات روی دوش این چند اداره است که در این ارتباط باید تأسیس نمایندگی‌های دیگر ادارات و دستگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته چرا که تحقق این موضوع می‌تواند کمک بسیار خوبی به اداره شهر بکند.

شهردار شهر شهید چمران در ادامه با اشاره به مشکل روشنایی مسیر این شهر به ماهشهر، خاطرنشان کرد: بحث روشنایی مسیر ماهشهر به چمران در حال برطرف شدن است و با تلاش متولیان این موضوع، به زودی شاهد روشن شدن این مسیر خواهیم بود.

بریحی‌نژاد، همچین به وضعیت ترافیک شهری شهر چمران اشاره کرد و گفت: در دوره گذشته پایانه مسافربری بسیار خوبی احداث شد اما انتقال تاکسی‌ها به این مکان ناکام ماند و با مشکل مواجه شد.

وی متذکر شد: برای انتقال تاکسی‌ها به پایانه مسافربری نیاز به همکاری دیگر دستگاه‌ها و نهادها و همچنین همراهی دستگاه قضایی شهرستان است.

شهردار شهر شهید چمران یادآور شد: وجود تاکسی‌ها در مرکز شهر باعث ایجاد نابسامانی در ترافیک شهری و ایجاد چهره‌ای ناخوشایند در شهر شده و این وضعیت نیازمند یک ساماندهی اساسی است.

بریحی‌نژاد در پایان اضافه کرد: با همکاری و همراهی دستگاه‌های متولی و همچنین دستگاه قضایی شهرستان می‌توان ظرف مدت یک‌ماه این مسئله را به سرانجام رساند و ساماندهی ترافیک شهری چمران را محقق کرد.

 

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.