اصلاح طلبان شهرستان بندر ماهشهر به اجماع رسیدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: اصلاح طلبان شهرستان بندر ماهشهر برای حضور پرشور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و حمایت قاطع از مهندس علیرضا شریفی به اجماع رسیدند.

به گزارش عصر جنوب از ماهشهر؛ مجمع عمومی اصلاح طلبان شهرستان بندرماهشهر و هندیجان در مرکز این شهرستان و با حضور جمع کثیری از فعالین اصلاح طلب این شهر برگزار شد، فعالین حاظر در این جلسه با اعلام حمایت قاطع از مهندس علیرضا شریفی به عنوان تنها گزینه اصلاح طلبان حوزه انتخابیه بندر ماهشهر در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر اعلام حضور پررنگ و حماسی در انتخابات پیش رو سال ۹۴ به اجماع رسیدند.

در این جلسه مهندس علیرضا شریفی به حضور پر شور همه اقشار جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم حضور پرشور مردم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باعث شود مجلسی با توان بالا همراه با تدبیر و عقلانیت را داشته باشیم، چرا که به گفته امام مجلس در راس امور است و تمام کارهاى کشور با دست مجلسیها اصلاح مى‏شود و امیدواریم مردم با انتخاب خود مجلس را شکل دهند که به دنبال اصلاح کاستی ها تا رسیدن به شرایط مطلوب باشد.

شریفی ادامه داد: دیگر زمان آنکه فقط قرار باشد عده ای حرف بزنند و عده ای دیگر اطاعت کنند گذشته است و به قول آقای روحانی: زمان منولوگ گذشته است و دیگران هم می خواهند حرف بزنند، دنیای امروز با توجه به گسترش فضای مجازی تفاوت بسیار کرده است.

مهندس شریفی گفت: اگر رسانه و جراید آزادی داشتند هیچ اختلاس و فسادی رخ نمی داد و نظارت همگانی عامل بازدارنده مناسبی بود، لذا  فضا را باید باز کرد و این مهم ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی ادامه داد: اوضاع امروزمان نسبت به آرمان هایمان خوب نیست، ما فاصله ی زیادی با آرمان های انقلاب و دیدگاه های حضرت امام(ره) و توصیه های مقام معظم رهبری داریم، اما شرایط به وجود آمده فعلی نسبت به ۸ سال گذشته تغییر بسیاری داشته و باید از فرصت پیش آمده برای پیشرفت کشور در حوزه های مختلف استفاده کرد.

وی در ادامه از فرماندار دولت تدبیر و امید در شهرستان بندر ماهشهر تشکر کرد و گفت: در دولت جدید وضعیت شهرستان بندر ماهشهر نسبت به دیگر شهرستان های حوزه انتخابیه بهتر است و بخاطر به وجود آورن این فضا باید از آقای دکتر قمر فرماندار این شهرستان تشکر کرد.

مهندس علیرضا شریفی در ادامه عنوان کرد: جا دارد از آقایان توکلی (مشاور فرهنگی)، مهندس نیک فرجام (مشاور در صنعت) و اسماعیل طرفی (مشاور جوان) بخاطر پیگیری و انتقال مسائل شهرستان به فرماندار تشکر و قدردانی کنیم، همچنین انتظار و توقع بیشتری نسبت به فرماندار داریم و خواهان استفاده حاکثری از ظرفیت موجودیم.

شریفی اظهار داشت: استان خوزستان ۲۳ سال از استان های دیگر عقب تر است و حوزه ی انتخابیه ما هم از این قائده مثتسنا نیست و می طلب با کار مضاعف و استفاده حداکثری از منابع موجود عقب افتادگی ها را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار عصر جنوب: در این جلسه دیگر فعالین نیز به بیان دیگاه های خود پراختند که مهمترین موضوعات مطروحه به حضور پرشور همه اقشار جامعه در انتخابات پیش رو و تحلیلی بر انتخابات گذشته این حوزه انتخابیه بود.

در ادامه این نشست توکلی اظهار داشت: سه شهرستان حوزه انتخابیه پس از جلسات متعدد و بررسی های فراوان مهندس علیرضا شریفی را به عنوان کاندیدای مورد حمایت قاطع اصلاح طلبان این حوزه انتخاب کرند و در حال حاظر اتحاد بسیار خوب و مثال زنی ای در این حوزه حاکم است.

وی ادامه داد: به زودی شورای مشورتی حوزه انتخابیه تشکیل خواهد شد تا نمایندگان سه شهرستان بتوانند در جلسات این شورا به بیان دیدگاه ها و اقدامات پیش رو تصمیم گیری کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • با سلام طبق اخبار بدست آمده ظاهرا مهندس امیری رییس ستاد دکتر روحانی که قطعا در انتخاب گزینه نهایی همسو با دولت نقش اساسی بازی خواهد کرد حضور نداشته است.این موضوع میتواند معانی زیادی داشته باشد.
  • حضور اقای امیری اصلا مهم نیست چون ایشان اهل شهرستان نبوده و روی زین خر مراد سوار شد.اینکه ایشان باشد و نباشد در ترتیبات دولت نقش ندارد .امیری از تخریب فرماندار و اصلاح طلبان دست بردارد.طیف فکری ایشان همانست که زیردست ان افکار کار میکند اگر دولت قبولش داشت قضیه فرق میکرد.اما احتمالا گزینه اصلاح طلبان فرد موثری است ببینیم سیاست شورای نگهبان چه باشد.