افتتاح مجدد زورخانه پوریای ولی بندر ماهشهر پس از ۲۴ سال+تصاویر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: به گزارش پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر سالن  ورزش زورخانه ای و پهلوانی شهرستان بندرماهشهر با حضور فرماندار ، امام جمعه شهرستان و مسئولین شهری افتتاح گردید.

zorkhaneh mahshahr

این سالن پس از ۲۴ سال تعطیلی و بعد از ترمیم مجدد ساختمان در خیابان ۲۲ بهمن شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

gholami ameliat

طنین​ صدای ضرب در تنها زورخانه ماهشهر پس از ۲۴ سال

خادم‌ علی تهذیبی، رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر، اظهار کرد: ۲۴ سال پیش به دلیل یکسری اختلافات، زورخانه پوریای ولی تعطیل شد و متاسفانه گود آن را پر، سکوها و سردم آن را خراب و آن را به یک باشگاه غیرقانونی بدنسازی تبدیل کردند.

وی بیان کرد: از آن موقع زمین و پول آب و برق این باشگاه از دولت بود ولی از آن استفاده خصوصی می‌شد تا این‌که من بیست و پنجم آذرماه سال ۹۱ ماموریت اداره ورزش و جوانان ماهشهر را بر عهده گرفتم و در مدت سه ماه کار کارشناسی، پس از شش ماه از حکم مسوولیتم، بازسازی زورخانه به شکل کامل آغاز شد.

رییس اداره ورزش و جوانان ماهشهر افزود: به دلیل گیرودارهای اعتباری، کمی روند بازسازی پروژه از آن چه فکر می​کردیم، بیشتر زمان برد چرا که ما انتظار داشتیم بازسازی طی مدت هشت ماه به پایان برسد در حالی که ۱۴، ۱۵ ماه زمان برد. به هر حال با لطف خدا بازسازی این پروژه به پایان رسید و روز گذشته (دوشنبه) به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

وی با بیان این‌که ۹۵ میلیون تومان برای بازسازی این پروژه هزینه شده است، گفت: ۶۰ میلون تومان از این مبلغ را پرداخت کرده​ایم و ۳۵ میلیون تومان بدهکار هستیم. اعتبار آن از طریق محل اعتبارات داخلی شهرستان تامین شد. برای این زورخانه ۱۰ میلیون تومان نیز وسایل ورزشی خریداری کرده​ایم.

تهذیبی گفت: این زورخانه تنها و قدیمی​ترین زورخانه ماهشهر است و قصد داریم یک زورخانه هم برای شهرستان بندرامام احداث کنیم.

mahshahr

torfi

tahzibi mah

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.