قدردانی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:دکتر منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از حضور پر شور آحاد مردم شهرستان بندر ماهشهر در حماسه ۲۲بهمن تقدیر و تشکر کرد.

منصور قمر در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب گفت: مردم غیور خوزستان با وجود گرد و غبار شدید با حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

قمر ادامه داد؛ ‌عشایر غیور عرب و بختیاری خوزستان از صبح امروز با وجود پدیده شدید گرد و غبار ماسک بر دهان با حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر حماسه‌ای تاریخی خلق کردند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر اظهار داشت: راهپیمایی امسال از ویژگی خاصی برخوردار بود، تفاوتی که بین راهپیمایی مردم خوزستان در یوم الله ۲۲ بهمن امسال با سالهای گذشته وجود داشت؛ این است که امسال با وجود شرایط آب و هوایی خاص و غبار آلود مردم حضور پررنگی داشتند و  باید به این مردم افتخار کرد.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در پایان ضمن تشکر از مردم شهرهای ماهشهر، بندرامام، چمران و شهرک طالقانی گفت: مردم با حضور گسترده و پرشور بار دیگر وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند و نشان دادند پای انقلاب ایستاده اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.