مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری ماهشهر: برای صعود به لیگ دسته دو امیدواریم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: تیم ما ظرفیت صعود به لیگ دسته دو کشور را دارد که اگر این اتفاق محقق شود فوتبال شهرستان دچار دگرگونی خواهد شد.

یوسف حیدری اظهار کرد: جا دارد صحبت‌های خود را با تشکر و تمجید از هواداران تیم آغاز کنم زیرا در هر مسابقه سنگ تمام می‌گذارند.

وی با بیان اینکه بردهای این تیم متعلق به هواداران است افزود: یکی از اهداف باشگاه، صعود به  لیگ دسته دو است و در این زمینه همه تلاش تیم را به‌ کار خواهیم گرفت.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری ماهشهر تصریح کرد: روند تیم مطلوب و عملکرد بسیار خوبی داشته و تیم ما ظرفیت صعود به لیگ دسته دوم کشور را دارد که اگر این اتفاق محقق شود فوتبال شهرستان دچار دگرگونی خواهد شد.

حیدری با تمجید از سرمربی و بازیکنان تیم عنوان کرد: در این راه طولانی و پرفراز و نشیب، نقش بازیکنان و مربیان تیم به‌ویژه عزیز فریسات قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: آنها تا اینجای کار بهترین نتیجه را به دست آورده‌اند که امیدوارم همین روند را تا پایان و مراحل صعود حفظ کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری ماهشهر خاطرنشان کرد: تیم شهرداری متشکل از بازیکنان بومی و چند غیربومی است که اکثر آنها از لیگ استان آغاز کرده‌اند و حال در سطح کشور برای نماینده استان افتخارآفرینی می‌کنند.

حیدری در پایان افزود: این امر نشان از توان بالا، غیرت و تعصب مثال زدنی این بازیکنان است و از سرمایه‌های استان محسوب می‌شوند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در گروه دوم مسابقات لیگ دسته سه کشور با تیم‌های آرمان کارا شیراز، پویندگان تلاش مرودشت، شهرداری فیروزآباد، برق شیراز، شاهین بوشهر، نفتون مسجدسلیمان، شهرداری اراک، پرسپولیس زاهدان، فرهنگ رامهرمز، میناب طیور هرمزگان و استانداری کرمانشاه ذریک گروه قرار دارد که با کسب ۱۳ امتیاز از شش بازی در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفته است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.