مناطق محروم مورد توجه جدی شهرداری و شورای شهر ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نعمت‌الله قنواتی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی، تفریحی شهرداری این شهر اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری بندر ماهشهر تلاش می‌کنند در تعریف و اجرای پروژه‌ها عدالت به خوبی رعایت شود و مناطق محروم مورد توجه جدی قرار بگیرد.

وی افزود: بخشی از پروژه‌هایی نیز که امروز به بهره‌برداری رسید در مناطق محروم اجرا شده مانند پارک خطی حاشیه خور که در خیابان شریفی که یکی از مناطق بسیار محروم ماهشهر به شمار می‌رود، احداث شده است.

نایب‌رئیس شورای شهر بندر ماهشهر ادامه داد: با ساماندهی خور و احداث این پارک خطی، می‌شود گفت که این منطقه محروم ارتقا پیدا کرده و شهروندان نیز اذعان دارند که با اجرای پروژه‌های شهرداری مناطق محروم در حال ارتقا است.

قنواتی متذکر شد: نمونه این مسئله شهرک طالقانی است که پروژه‌های بسیار خوبی در این شهرک اجرا شده و اکنون نیز در برنامه و بودجه ۹۴ که در حال حاضر در دست بررسی است پروژه‌های خوبی دیده خواهد شد.

وی احداث فرهنگسرا، سالن سرپوشیده، احداث پل و ساماندهی ورودی شهرک شهید رجایی را نمونه دیگری از توجه به مناطق محروم دانست.

و ی گفت: در تعریف و اجرای پروژه‌ها در مناطق محروم تلاش شده که نگاه، یک نگاه فرهنگی باشد.

نایب‌رئیس شورای شهر بندر ماهشهر عنوان کرد: کارهای بسیار خوبی در مناطق محروم آغاز شده که بخشی از آن امروز به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

قنواتی خاطرنشان کرد: امیدواریم که مردم بتوانند به خوبی از این طرح‌ها استفاده کنند و به ویژه در بحث نگهداری این پروژه‌ها نیز نقش مردم، بسیار مهم و پر رنگی است و توصیه داریم که مردم این نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.