ناکامی پتروشیمی در تصاحب جام

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم پتروشیمی بندر امام در چهارمین دیدار مرحله فینال رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال کشور مقابل مهرام تهران شکست خورد و به نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

تیم‌های پتروشیمی بندر امام و مهرام تهران در چهارمین دیدار از مرحله لیگ ملی بسکتبال کشور عصر امروز در سالن اندیشه شهرک بعثت به مصاف هم رفتند.

بندر امامی‌ها که در این مرحله دو بر یک از مهرام تهران عقب بودند برای جبران نیاز به پیروزی داشتند و در مقابل شاگردان مصطفی هاشمی نیز برای تصاحب جام قهرمانی و تمام کردن کار باید می‌جنگیدند.

در ابتدای این مسابقه تیم مهرام از میزبان خود پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان تیم پتروشیمی بندر امام به جبران امتیازات از دست رفته پرداختند.

این دیدار در کوارتر نخست بسیار پایاپای پیش رفت و در نهایت این وقت مسابقه ۱۵ بر ۱۴ به سود بندر امامی‌ها رقم خورد، در کوارتر دوم نیز مصاق پایاپای ادامه داشت و نتیجه این کوارتر ۱۸ بر ۱۸ مساوی به پایان رسید تا در نیمه نخست پتروشیمی بندر امام ۳۳ بر ۳۲ پیروز به رختکن برود.

اما در نیمه دوم و کوارتر سوم این مسابقه تیم مهرام تهران نبض بازی را در دست گرفت و در دقایقی شاگردان مصطفی هاشمی اختلاف امتیازات را به عدد ۱۲ نیز رساندند.

اما در ادامه مردان مهران حاتمی در تیم پتروشیمی بندر امام به جبران امتیازات از دست رفته پرداختند و حتی در کوارتر پایانی برای لحظاتی از مهرام تهران پیش هم افتادند.

نتیجه نهایی این دیدار در ثانیه‌های پایانی رقم خورد و بی‌دقتی بازیکنان پتروشیمی و همچنین اشتباهات داوری به کمک تیم مهرام آمد تا شاگردان مصطفی هاشمی با نتیجه ۷۴ بر ۷۳ پیروز این مصاف شوند و جام قهرمانی نخستین دوره لیگ ملی کشور را از آن خود کنند.

به این ترتیب تیم پتروشیمی بندر امام به مقام نایب‌قهرمانی این دوره از مسابقات بسنده کرده و باید عزم خود را برای لیگ حرفه‌ای که از ۲۷ بهمن ماه آغاز می‌شود جزم کند.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.