کار سخت پترو مقابل مهرام

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فردا اولین دیدار از مرحله فینال لیگ ملی بسکتبال کشور بین دو تیم مهرام و پتروشیمی برگزار خواهد شد.

دیدار فینال و رده‌بندی مسابقات لیگ ملی با در نظر گرفتن دو دیدار مرحله رفت و برگشت دور مقدماتی به صورت سه از پنج، روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه جاری در تهران پیگیری خواهد شد.

در اولین بازی دیدار فینال که ساعت ۱۶ روز دوشنبه در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود، تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندر امام در سالن بسکتبال آزادی مقابل هم به میدان خواهند رفت.

با توجه به اینکه مهرام در هر دو بازی خود در دور مقدماتی مقابل پتروشیمی بندر امام پیروز بوده برای کسب عنوان قهرمانی فقط نیاز به یک پیروزی دارد در حالی که پتروشیمی بندر امام در هر سه بازی نهایی خود محکوم به پیروزی است به این ترتیب روی کاغذ مهرامی‌ها کار راحت‌تری برای قهرمانی در پیش دارند.

پترو در بازی فردا یک مصاف سخت و نفس‌گیر را پیش روی دارد و بعد از پشت سر گذاشتن یک مسیر به مراتب سخت‌تر از مهرام به این مرحله رسیده است.

ماهشهری‌ها در دوئل پنج‌گانه خود با دانشگاه آزاد سرانجام موفق شدند سومین پیروزی را از آن خود کنند و به این مرحله راه یابند، اما در آن سوی میدان مهرام که به عنوان صدرنشین به این مرحله راه پیدا کرده است، کار آسانی را در مصاف با تیم چهارم جدول در پیش داشت و موفق شد فولاد هفت الماس قزوین را به آسانی از پیش روی بردارد و به تماشای دیدار پترو و دانشگاه بنشیند تا حریف خود را در مرحله فینال بشناسد.

به دلیل سطح بالای فنی دو تیم، در این دیدار بیشتر از کار فنی مطمئنا جنگ روانی و تجربه بازیکنان این تیم در زمین مسابقه حکم خواهد کرد.

از زاویه دیگر، جدال مهران حاتمی و مصطفی هاشمی نیز بر روی نیمکت دو تیم دیدن دارد و به حق این دو مربی مصاف سختی را در بازی فردا رو در روی هم خواهند داشت.

دیدار پر تنش در خانه بسکتبال فردا برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان بسیاری را برای تماشای دیدار این تیم به سالن مسابقه و پای گیرنده‌های تلویزیونی خواهد کشاند و نباید فراموش کرد که فارغ از هر نتیجه‌ای، دو تیم سرمایه‌های بسکتبال کشور هستند.

بدون شک علاقه‌مندان به ورزش و به ویژه جامعه بسکتبال کشور، در انتظار رویارویی سخت دو تیم در دیدار فینال لیگ ملی هستند و چنین دشورای‌هایی در این دیدار‌ها که نتیجه را هیچ‌گاه از پیش تعیین نمی‌کند، بدون شک به پویایی این رشته دانشگاهی در کشور کمک می‌کند.

در دیدار این دو تیم می‌توان دوئل ستارگان بسکتبال ایران را دید و اینکه چگونه بزرگانی همچون صمد نیکخواه بهرامی، بهنام یخچالی و حامد آفاق، رو در روی اوشین ساهاکیان و یاران با تجربه‌اش صف آرایی خواهند کرد.

فارس/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.