برگزاری مسابقات جهانی کونگ‌فو به میزبانی ماهشهر در هاله ای از ابهام!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر گفت: برگزاری مسابقات جهانی کونگ‌فو در ماهشهر به دلیل عدم توانایی فدراسیون این رشته به تعلیق در آمده است.

خادم‌علی تهذیبی اظهار داشت: یکی از اهداف اداره ورزش و جوانان میزبانی از مسابقات جهانی و کشوری برای پیشرفت ورزش ماهشهر است.

وی گفت: به منظور پیشرفت ورزش حرفه‌ای در شهرستان ماهشهر میزبانی مسابقات کونگ فو را بر عهده گرفتیم اما بنا به دلایلی در حال حاضر این مسابقات به میزبانی ماهشهر به تعلیق در آمده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ماهشهر افزود: پس از جلسات متعددی که صورت گرفت شرح وظایف طرفین مشخص شد و امضا توافق نامه‌های مختلف صورت پذیرفت اما فدراسیون کونگ فو در حالی که متعهد به انجام برخی از امور شده بود نتوانست به تعهدات خود عمل کند.

وی بیان کرد: براساس صورت جلسه‌ای که در اداره ورزش موجود است کار‌ها را به دو قسمت تقسیم کرده بودیم که بخشی از آن تعهدات ماهشهر بود که شامل هتل، غذا، سالن مسابقات و ترانسفر داخل شهر بود و بخش دوم این تقسیمات که فدراسیون متعهد بر انجام آن شده بود.

وی تصریح کرد: در آخرین گفت‌و‌گوهایی که با رئیس فدراسیون داشتیم وی خبر از یک سرمایه گذار برای پرداخت برخی از هزینه‌ها که فدراسیون متعهد به انجام آن‌ها بوده را داده است.

تهذیبی گفت: در ماهشهر شرایط خوب است و ما توانایی برگزار این مسابقات را داریم و باید منتظر جواب فدراسیون کونگ فو باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به میزبانی مسابقات غرب آسیا بسکتبال گفت: مجموعه مدیریتی پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) برای میزبانی این مسابقات اعتباری تخصیص نداده‌اند.

وی افزود: نمی‌خواهیم صنایع پتروشیمی را برای تخصیص این اعتبار تحت فشار قرار دهیم چرا که مشکلاتی که این صنایع با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را نمی‌توان نادیده گرفت.

تسنیم/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.