«پترو» در نیمه نهایی باخت تا تنها امیدش به بازی در ماهشهر باشد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دیدار حساس تیم های دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام در مرحله نیمه نهایی لیگ ملی بسکتبال به سود سفیدپوشان تیم میزبان به پایان رسید. تیم مهرام نیز موفق شد به مرحله پایانی راه پیدا کند.

در این دیدار که در تهران برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه ۷۰ بر ۶۶ مقابل میهمان خود پتروشیمی بندر امام در سالن حکیمیه تهران به برتری برسد.

این دیدار از هیجان بسیار بالایی برخوردار بود و تنها در ثانیه های پایانی بود که تکلیف تیم برنده مشخص شد.

دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام هر کدام با یک پیروزی که در دور مقدماتی مقابل هم به دست آوردند، با شرایط مساوی راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در اولین بازی مرحله نیمه نهایی دانشگاه آزاد با توجه به رتبه بالاتری که در مرحله قبل داشت در سالن اختصاصی خود پذیرای پتروشیمی بندرامام بود. بازی رفت این دو تیم ۸۳ بر ۶۶ به سود دانشگاه آزاد به اتمام رسید در بازی برگشت نیز ۹۱ بر ۸۷ تیم پتروشیمی امام برنده بود.

از آنجایی که این مرحله از مسابقات به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود، مهرام با کسب این پیروزی راهی دیدار پایانی شد و با برنده دیدار دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندامام دیدار خواهد کرد.این دومین برد دانشگاه آزاد مقابل پتروشیمی بود و آنها برای صعود به فینال تنها یک پیروزی دیگر احتیاج دارند. بازی چهارم دو تیم روز دوشنبه در بندر ماهشهر برگزار خواهد شد.

تیم مهرام نیز در اولین بازی خود در مرحله نیمه نهایی در سالن بسکتبال آزادی پذیرای فولاد هفت الماس قزوین بود. این بازی با نتیجه ۸۷ بر ۵۹ به سود مهرام به پایان رسید.

مهرامی ها در دور مقدماتی با نتایج ۹۵ بر ۷۴ و ۷۱ بر ۶۴ مقابل فولاد هفت الماس قزوین به برتری رسیدند و با دو پیروزی آغازگر مرحله نیمه نهایی بودند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.