انتقاد شدید معاون فرماندار از عملکرد شهرداری بندر ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سالم عبادی عصر امروز در جلسه ستاد استقبال از مهمانان نوروزی و راهیان‌نور این شهرستان اظهار کرد: ورودی‌های شهرستان بندر ماهشهر از وضعیت چندان خوبی برخوردار نیستند و این وضعیت باید تغییر کند.
وی ادامه داد: باید در ارتباط با ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های شهر اقدامات جدی صورت بگیرد تا چهره ماهشهر به آنچه که زیبنده نام آن است تبدیل شود.
به گزارش فارس؛ معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در ادامه با انتقاد از نحوه جمع‌آوری و تخلیه نخاله‌های ساختمانی، خاطر‌نشان کرد: باید در نحوه جمع‌آوری و تخلیه نخاله‌های ساختمانی تجدید نظر شود.
عبادی افزود: نیروی‌انتظامی و اجرائیات شهرداری باید به این موضوع ورود کرده و از فعالیت تراکتورها در این بخش جلوگیری کرده و جمع‌آوری و تخلیه نخاله‌ها ساماندهی شود.
عبادی یادآور شد: از هم‌اکنون نیز باید تمهیدات لازم برای اسکان و رفاه مهمانان نوروزی اندیشیده شود و برنامه‌ریزی لازم برای استقرار نیروهای نظامی، انتظامی و امدادی در ورودی‌های شهر صورت بگیرد.
وی در پایان بر ساماندهی وضعیت صنوف و مغازه‌های این شهرستان نیز تأکید کرد و گفت: تابلوها و رنگ‌آمیزی درب مغازه‌ها باید با همکاری و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین انجمن امور صنفی ماهشهر یکسان‌سازی شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • باباعرض سلام.شهرداری ماهشهر درسالیان گذشته واقعاخوبکارکرده بجزخیابان ۱۶ شرقی که وضع زننده ای داردنمی دونم کی می خوان سروسامونش بدن