کاروان ورزشی خوزستان ۱۹ نشان رنگارنگ کسب کرد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: افشین حیدری روز شنبه بیان کرد: با برنامه ریزی خوب هیات های جانبازان و معلولان و نابینایان و کم بینایان خوزستان، ورزشکاران ما بهترین عملکرد را در چندین دوره رقابت های پاراآسیایی داشتند.

وی بیان کرد: ورزشکاران خوزستان با افتخارآفرینی در این رقابت ها علاوه بر اینکه پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند بارها دل مردم کشور و به ویژه خوزستان را شاد کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: عبدالرضا جوکار با تجربه ترین ورزشکار کاروان ایران در ماده پرتاب نیزه کلاس F53/54 بازی های پاراآسیایی جاکارتا با ثبت رکورد ۱۹ متر و ۶۲ سانتیمتر به نشان نقره رسید.

وی با بیان اینکه میکائیل دیانی دیگر ورزشکار خوزستان در دوی پنج هزار متر نشان برنز رقابت ها را کسب کرد و مریم حسام آبادی بانوی خوزستانی همراه با تیم گلبال به مقام سوم دست یافت افزود: دیانی که در دوی پنج هزار متر مردان کلاس T12/13 با دیگر حریفانش به رقابت پرداخت رکورد ۱۶:۱۹:۹۶ را ثبت کرد.

حیدری، به نشان طلای علیرضا قلعه ‌ناصری در ماده پرتاب دیسک کلاس F56 اشاره کرد و گفت: قلعه ناصری پس از پیکار با رقبای خود، با ثبت رکوردی فوق العاده، به نشان طلا رسید همچنین غلامرضا رحیمی ورزشکار خوزستانی کشورمان در بخش میکس تیراندازی با کمان بازی های پاراآسیایی جاکارتا به نشان طلا رسید.

وی ادامه داد: مهناز امینی در ماده پرتاب نیزه کلاس F57 با ثبت رکورد ۲۵ متر و ۶۸ سانتیمتر ضمن کسب نشان طلا موفق به شکستن رکورد آسیا و بازی ها پاراآسیایی نیز شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود:هاشمیه متقیان در ماده پرتاب دیسک بانوان کلاس F56/57 با ثبت حد نصاب ۲۱٫۱۷ ضمن شکستن رکورد آسیا و بازی‌ های پاراآسیایی به نشان طلا رسید؛وی در ماده پرتاب نیزه کلاس ادغامی F55/56 به نشان نقره رسید و دومین نشان را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه فاطمه برقول ورزشکار خوزستانی کشورمان به همرا تیم شطرنج B2 ، B3 بانوان ایران به عنوان قهرمانی بازی های پاراآسیایی جاکارتا دست پیدا کرد و در بخش انفرادی نیز نشان برنز را به گردن آویخت افزود: این بانوی خوزستانی در رقابت های تیمی شطرنج نابینایان و کم بینایان و در بخش سریع به نشان طلا رسید و در بخش انفرادی سریع صاحب گردن آویز نقره شد.

حیدری، با اشاره به اینکه جواد حردانی دیگر ورزشکار خوزستانی به نشان برنز پرتاب نیزه رسید گفت: در ادامه رقابت های دو و میدانی بازی های پاراآسیایی، شهلا حدیدی در ماده پرتاب وزنه به مصاف حریفان خود رفت و صاحب گردن آویز برنز شد.

وی به نشان برنز سید امید جعفری نماینده منهای ۸۱ کیلوگرم کشورمان در مسابقات جودوی کم‌ بینایان و نابینایان رقابت ‌های پاراآسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: همچنین الهام صالحی بانوی ورزشکار خوزستان در ماده پرتاب نیزه موفق به کسب نشان نقره شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه علی امیدی در ماده پرتاب نیزه کلاس F42 با ثبت رکورد ۵۸ متر و ۹۸ سانتیمتر به نشان برنز دست یافت افزود: امان اله پاپی در رشته دو و میدانی ماده پرتاب نیزه کلاس F56/57 با وجود شایستگی کسب نشان طلا،موفق به کسب نشان نقره شد.

علی طرفی دیگر ورزشکار خوزستان به همراه تیم بسکتبال باویلچر به مقام قهرمانی این رقابت ها دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شد.

وی با اشاره به اینکه کاروان ورزشی خوزستان با ۱۹ ورزشکار و ۲ مربی به رقابت های پاراآسیایی جاکارتا اعزام شد گفت: به محض ورود کاروان خوزستان از رقابت های پاراآسیایی، آیین استقبال ویژه ای برای این عزیزان خواهیم داشت تا به نحو شایسته از زحمات این ورزشکاران و مربیان قدردانی کرده باشیم.

 

/ایرنا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.